۹۵۰ معلم جدید در استان گیلان استخدام می‌شوند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش به گیلان ۹۵۰ نفر از معلمین استان استخدام می‌شوند.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت ، با اشاره به بخشنامه وزارت آموزش پرورش به گیلان اظهار داشت: ۹۵۰ نفر از معلمین استان گیلان استخدام می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین جلساتی در راستای رسیدگی به مطالبات معلمین برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی آن‌ها برگزار می‌شود.

احمدی افزود: طی نشست‌هایی با وزیر آموزش و پرورش پیگیر تعیین تکلیف معلمین فرهیخته گیلانی که با عشق و علاقه به فرزندان این سرزمین علم می‌آموزند بودیم که خوشبختانه بخشی از معلمین استخدام می‌شوند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعداد معلمین گیلانی که تعیین تکلیف و استخدام می‌شوند بیش‌از سهمیه تعیین شده برای استان گیلان است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده پیگیر تعیین تکلیف مابقی معلمین نیز هستم و برای تعیین تکلیف و استخدام آن‌ها از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنم.

به گزارش تسنیم، طبق آیین نامه اجرایی بند ۳ قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی و قانون تفسیر قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و با توجه به مجوز شماره ۳۸۹۲۶۰ سازمان اداری و استخدامی کشور ۹۵۰ معلم گیلان استخدام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها