مهم‌ترین مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

 

3آیا می دانید مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در کانادا آسان‌ترین روش برای مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای جهان است؟ کانادا به دلیل مزایایی فراوانی که برای مهاجران در نظر گرفته است به بهشتی برای مهاجران از سراسر جهان بدل شده است.. قوانین مهاجرتی مناسب، مزایای فراوان و فرهنگ مهاجر پذیر در کانادا باعث شده تا این کشور به بهترین گزینه برای مهاجرت ایرانیان و پارسی زبانان نیز تبدیل شود.

برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا موسوم به Permanent Residency که کارت آن به PR Card معروف است، شیوه‌های متعددی نظیر سرمایه گذاری، کارآفرینی، نیروی کار متخصص و… وجود دارد که همگی مستلزم پرداخت هزینه سنگین یا صرف زمان طولانی هستند.

در چنین شرایطی، مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از سریعترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های دریافت اقامت به کانادا به حساب می‌آید. در ادامه این مقاله به بررسی دلایل این امر و مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل اشاره خواهیم کرد.

31

مزایای تحصیل در کانادا

یکی از سریعترین روشهای مهاجرت به کانادا

همانطور که اشاره کردیم روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. در اکثر روش‌ها مهاجران باید تمکن مالی بالایی داشته باشند و باید هزینه‌های زیادی را برای مدتی طولانی متقبل شوند. حتی در صورت تقبل این هزینه‌های مالی ، برای کسب مجوز کار در کانادا باید یک مدرک تحصیلی از دانشگاه‌ها و کالج‌های این کشور داشته باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل نسبت به تمام روش‌های دیگر هزینه کمتری برای شما به همراه خواهد داشت و از طرفی مدت زمان انتظار برای دریافت اقامت دائم این کشور را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد

زمان، ارزشمندترین دارایی هر انسان است. یکی از مهمترین مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا این است که تکلیف متقاضی در مدت کوتاهی (بین شش ماه تا یک سال) مشخص می شود و نیاز به صرف زمان طولانی مورد نیاز برای سایر گزینه های مهاجرت به کانادا که گاهی چند سال طول می کشد نمی باشد.

. البته زمانی این روش آسان تر می شود که یک شرکت تخصصی در زمینه دریافت ویزای تحصیلی، مانند شرکت رادسام، در کنار شما قرار داشته باشد و مسیر را برای شما هموار تر کند

ارزان بودن تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا نسبت به سایر کشورهای مطرح انگلیسی زبان بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرف‌تر است. با مقایسه هزینه‌های تحصیل در این کشور با کشورهایی مانند انگلیس، استرالیا و آمریکا متوجه خواهید شد که تحصیل در کانادا بهترین گزینه در بین تمامی کشورهای انگلیسی زبان به حساب می‌آید. دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلفی در سراسر کانادا وجود دارند که بورسیه‌های مناسبی نیز ارائه می‌کنند. هزینه پایین، یکی از مهم ترین مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است و بی دلیل نیست که کانادا در صدر لیست بهترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل قرار دارد.

اجازه کار همزمان با تحصیل در کانادا به صورت پاره وقت برای دانشجویان

اجازه کار پاره وقت همزمان با تحصیل یکی از راه‌های پوشش برخی از هزینه‌های زندگی است. در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا یا به طورکلی اجازه کار هم زمان با تحصیل به دانشجویان بین المللی داده نمی‌شود و یا ساعت‌های کمی با دستمزد بسیار پایین برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. اما خوشبختانه با مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، شما اجازه ۲۰ ساعت کار پاره وقت با میانگین دستمزد ساعتی ۱۴ دلار یا بیشتر خواهید داشت. این رقم، پایه حقوق و حداقل دستمزد در شهر تورنتو (پایتخت تجاری و شهر اول کانادا) است و می تواند بسته به مهارتهای فردی، تخصص و سطح زبان انگلیسی شما بالاتر نیز برود.

این موضوع نیز یکی از مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به حساب می آید. شرکت رادسام با توجه به تجربه زیاد در این زمینه و حضور در خاک کانادا می تواند در این زمینه راهنمایی های بیشتری نیز در اختیار شما قرار دهد.

ویزای همراهی برای همسر و فرزندان

همزمان با اقدام برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، امکان اقدام برای دریافت ویزای همراهی برای همسر و فرزندان دانشجو نیز وجود دارد. به این ترتیب مهاجرت از طریق تحصیل این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کنید.

ویزای کار برای همسر دانشجو

کانادا به همسران همراه دانشجویان بین المللی، اجازه کار تمام وقت (۴۰ ساعت در هفته) را می‌دهد. این مورد یکی از مزیت‌های مهم مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است که فرصت تأمین بخش قابل توجهی از هزینه‌های زندگی در کانادا را در اختیار خانواده دانشجوی مهاجر قرار می‌دهد.

تحصیل رایگان برای فرزندان دانشجوی مهاجر در کانادا

یکی از مزایای مهم مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل برای افراد متأهل و صاحب فرزند، رایگان بودن تحصیل برای کودکان آن‌ها است. با تحصیل یکی از والدین در دانشگاه‌های کانادا، تحصیل برای فرزندان زیر ۱۸ سال آنها در مدارس دولتی کاملاً رایگان خواهد بود. در حالیکه برای سایر دانش آموزان بین المللی هزینه‌ای در حدود پانزده هزار دلار در سال در نظر گرفته شده است.

محاسبه زمان تحصیل در کانادا در شرایط شهروندی

یکی از شرایط دریافت شهروندی کانادا، مدت زمان حضور در این کشور است. با تصویب لایحه معروف به C-6، به ازای هر روز تحصیل در کانادا، نیم روز از زمان مورد نیاز برای دریافت شهروندی (تا سقف ۳۶۵ روز) کم خواهد شد. این موضوع به شما کمک خواهد کرد که مدت زمان کمتری در انتظار حق شهروندی بمانید و با سرعت بسیار زیادی بعد از تحصیل به یک شهروند کانادایی تبدیل شوید.

لازم به توضیح است پاسپورت کانادا ششمین پاسپورت معتبر جهان با امکان سفر به بیش از ۱۷۰ کشور بدون نیاز به ویزا می باشد.

ورود به بازار کار بعد از تحصیل در کانادا

بازار کار پویای کانادا به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی دنیا همواره نیازمند نیروی متخصص و جوان است. به همین دلیل قانون کانادا به دانشجویان بین المللی اجازه می‌دهد تا با دریافت اجازه کار بعد از تحصیل (PGWP)وارد بازار کار این کشور شوند. مدت زمان اجازه کار در کانادا با توجه به شرایط مختلف حداقل ۱ سال و حداکثر ۳ سال خواهد بود.

با گذراندن این بازه زمانی  سه ساله و اضافه شدن مدت زمان تحصیل به آن، شما عملاً تا حدود زیادی شرایط اولیه لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا را پیدا خواهید کرد. این مورد نیز دلیل دیگری است که مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را به بهترین گزینه برای شما تبدیل می‌کند.

چگونه می‌توان برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرد؟

با توجه به مزایایی که در اینجا به آن اشاره کرده‌ایم، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بهترین و آسان‌ترین روش مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور به حساب می‌آید. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به مهاجرت فکر می‌کنند در جستجوی روشی مناسب برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستند.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، ما انتخاب یک مشاور تحصیلی حرفه‌ای و قابل اعتماد که در تمامی مراحل از مشاوره انتخاب رشته، مقطع و شهر مناسب تا اپلای برای اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی در کانادا همراه شما باشد را پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت رادسام با سال‌ها فعالیت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا و با بیش از ۳۰۰ پرونده موفق ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مشاوران حرفه‌ای این شرکت از اول تا آخر این راه در کنار شما هستند بود و به شما کمک می‌کنند تا به آرزوهای خود رنگ واقعیت بزنید.

 

 

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. morteza گفت:

    من لیسانسه هستم و مجرد ام. برای ادامه تحصیل میشه رشته تحصیلیمو ادامه بدم؟ هزینه مهاجرت به طور تقریب چقدر است

  2. حسین معمارامامیه گفت:

    دانشجو متاهل هستم.
    جهت تحصیل در کانادا

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها