سایت استخدام، حامی تولید و برند ایرانی : تولید ۱.۴ میلیون دستگاه خودرو تا میانه اسفند۹۶

مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه در جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو از تحقق بیش از ۹۷ درصد برنامه های صنعت خودرو خبرداد و اظهار کرد: تا ۲۰ اسفندماه امسال، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شده است.

امیرحسین قناتی، مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه در جلسه شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو اظهار کرد: برنامه امسال رسیدن به تولید یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو در سال ۹۶ بود، تا پایان ۲۰ اسفندماه بیش از یک میلیون و چهارصد هزار دستگاه خودرو سواری تولید کردیم که تا پایان سال بیش از ۹۸ درصد برنامه را محقق می کنیم.
او ادامه داد: از مهرماه شرکت ها از برنامه هدف گذاری شده پیشی گرفتند، ایران خودرو و سایپا در بهمن ماه امسال بیش از برنامه هدف گذاری خود تولید داشته اند. به گفته قناتی، تا روز سه شنبه جمع بندی شرکتها را برای هدف گذاری تولید در سال ۹۷ نهایی می کنیم.
او بیان کرد: ۱۶۹۶ دستگاه مجموع تولید اتوبوس و مینی بوس در شرکتهای تولیدکننده این محصولات تا اسفندماه بوده است، برای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی آماده ایم.  مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه افزود: مجموع کل خودروهای یک تا پنج ستاره کیفی در بهمن ماه امسال ۳۶ مدل خودرو بوده است.
او تصریح کرد: از میان ۹۸ خودروی مورد سنجش از لحاظ رضایت مشتریان از  کیفیت اولیه محصول ۱۴ مدل خودرو تاکنون به هدف تعیین شده در سال ۹۶ دست یافته اند.قناتی اظهار کرد: در سال ۹۶ رشد ۱۰۲ درصدی در مدل خودرو های تولیدی را نسبت به سال ۹۲ شاهد هستیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها