راه اندازی دانشگاه شهرداری

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری از ایجاد دانشگاه شهرداری خبر داد و گفت: مطالعات و اقدامات ابتدایی برای ایجاد این دانشگاه انجام شده است و تلاش داریم تا این دانشگاه با هدف ارتقای تحصیلات کارکنان شهرداری، هرچه زودتر راه اندازی شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید مناف هاشمی گفت: کارنامه عملکرد واحدهای شهرداری به شکل ماهیانه تهیه می شود وبر اساس آن نظارت های چهار ماهه بر عملکرد شهرداری نیز در زمینه های مختلف به صورت گزارش گیری انجام و در قاب نظارت و کنترل پروژه اعلام می شود .
هاشمی با تاکید بر اهمیت سطح علمی کارکنان شهرداری افزود : کوچک سازی و هوشمند سازی که از سیاست های شهرداری تهران است قطعا بدون ارتقای علمی افراد ممکن نیست که تا کنون در این زمنیه اقدامات خوبی انجام شده و برنامه ریزی های مختلفی برای آن صورت گرفته است.
معاون شهردار تهران تصریح کرد: در دانشگاهی که تاسیس می شود رشته های مختلف شهری اعم از آتش نشانی ، فرهنگی و هنری ، فناوری و غیره ارائه می شود و اولویت با کارکنان شهرداری است .
وی بیان کرد: تلاش داریم تا این طرح در شورای عالی آموزش به تصویب برسد که در این زمینه اقدامات و تعاملات خوبی صورت گرفته است.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها