به روزترین مرجع قیمت روز خودروهای داخلی و قیمت گوشی

قیمت گوشی امروز  و قیمت خودرو به یکی از مهمترین جستجوی های کاربران در روزهای پرنوسان قیمت دلار تبدیل شده است؛ از همین رو سایت گویا آی تی با به روزرسانی روزانه قیمت گوشی های سامسونگ، هوآوی و آیفون و همچنین قیمت روز خودروهای داخلی سعی رفع نیاز کاربران در این زمینه کرده است.

 

به روزترین مرجع قیمت روز خودروهای داخلی و قیمت گوشی

111

قیمت گوشی امروز (H2)

قیمت گوشی های میان رده بازار بین سه میلیون و پانصد تا ۶ میلیون تومان است و که گوشیهای برند سامسونگ و هوآوی توانسته اند با عرضه گوشی های خوش قیمت در این بازه، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. در حال حاضر گوشی A50 و A70 سامسونگ و همچنین سری Y7,Y9 و Y5 prime هوآوی از پرتقاضاهای گوشی های میان رده بازار به حساب می آیند و این مدلها را در دست بسیاری از افراد می توان دید.  قیمت گوش های سامسونگ با توجه به کیفیت آنها، یکی از مزیت های رقابتی این برند در بازار محسوب می شود.

 

قیمت روز خودروهای داخلی  (H2)

قیمت روز خودروهای داخلی با توجه به نوسان قیمت دلار به یکباره دچار شوک شده است که پس از یک جهش عجیب در چند هفته گذشته، با تدابیری که در جهت مهار قیمت خودرو اندیشیده شده، هیجان قیمتهای کاذب خودرو در حال فروکش کردن است و افت قیمت بیش از ۳۰ میلیونی بسیاری از خودروهای داخلی حکایت از بازگشت آرامش به بازار می دهد. در حال حاضر شورای رقابت در حال بررسی نرخ گذاری جدید قیمت خودروهای داخلی است تا بتواند از طریق یک قیمت واحد، بازار را کنترل کند.

 

خودرسازان بزرگ کشور یعنی سایپا و ایران خودرو نیز هر یک با طرح های فروش فوری خود به مناسبت عید فطر به استقبال مبارزه با دلالان بازار و افزایش نجومی و البته کاذب قیمت خودروهای داخلی رفته اند و باید دید آیا سامانه امتا می تواند مشکل حضور گسترده دلالان در بازار خودرو را حل کند یا خیر؟

 

لازم به ذکر است قیمتهای خودرو در سایت گویا آی تی با استناد به آنچه در سایت باشگاه خبرنگاران جوان اعلام می کند، درج می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها