جذب ۲۵۰ عضو هیات علمی جدید در واحد علوم و تحقیقات

خبر ۱۱ مهر ۹۴: ۲۵۰ عضو هیات علمی جدید در واحد علوم و تحقیقات جذب می‌شوند

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: در این واحد ۸۷۳ عضو هیات علمی مشغول به فعالیت هستند که برنامه داریم در سال جاری ۲۵۰ عضو هیات علمی جدید را در این مرکز جذب کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، علی عباسپور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد، گفت: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد دارای ۴۰ هزار دانشجو در ۶۰۰ رشته تحصیلی است که تاکنون ۶۵ هزار نفر از این واحد در مقاطع مختلف تحصیلی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۷۳ عضو هیات علمی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۱۲۰ نفر در سال ۹۳ جذب شده‌اند و برنامه داریم در سال جاری نیز ۲۵۰ عضو هیات علمی جدید را جذب کنیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد بیان کرد: این واحد دارای بزرگترین مجتمع آزمایشگاهی دانشگاهی است که در این مجتمع ۱۲۰ آزمایشگاه و کارگاه تخصصی وجود دارد.

عباسپور خاطرنشان کرد: این واحد دارای مرکز رشد با عنوان شیخ‌بهایی است که این مرکز فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس رتبه‌بندی موسسه لایدن، واحد علوم و تحقیقات در سال ۲۰۱۵ در میان ۷۵۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است، افزود: با تلاش اساتید و دانشجویان نخبه از سال گذشته تاکنون دستاوردهای متعددی از قبیل ساخت دریچه قلب با بررسی خواص بیولوژیک، ژنتیکی و مکانیکی با مشارکت دانشگاه هاروارد برای اولین‌بار در جهان و نیز شبیه‌سازی فرآیندهای مهندسی جوشکاری با همکاری دانشگاه استرالیا در این واحد انجام شده است.

عباسپور با اشاره به اینکه توسعه همکاری‌های دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های بین‌المللی از برنامه‌های اصلی است، تصریح کرد: واحد علوم و تحقیقات طی دو سال گذشته تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای متعددی با دانشگاه‌های میشیگان، کالیفرنیا، متروپولیتن انگلستان، فرانسه، سازمان جهانی یونسکو و سازمان جهانی غذا و کشاورزی منعقد کرده است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات افزود: دانشجویان و اساتید این دانشگاه حدود هزار و ۱۰۰ مقاله ISI را تولید کرده‌اند که برنامه داریم میزان تولید مقالات را تا سال ۹۹ به ۱۵۰۰ مقاله افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵)

  1. احمد گفت:

    سلام آیا فوق لیسانس الهات و معارف اسلامی جذب می کنند؟؟؟

  2. توحیداسدی گفت:

    سلام آیا فوق لیسانس تاریخ تشیع جذب مینمایید؟ولطفا بفرماییدکی ثبت نان میباشد؟

  3. زهرا مقدم دیزج هریک گفت:

    سلام آیا فوق لیسانس مدیریت صنعتی با سابقه تدریس جذب مینماییدوکی؟ممنونم

  4. a گفت:

    سلام، ۲۵۰ نفر هیات علمی!!!!
    خنده داره
    در حالیکه دانشجویی برای ثبت نام ندارندچطور ممکنه

  5. مریم دکترا تجزیه گفت:

    سلام حالا کی قراره استخدام کنن.کی شروع ثبت نامه؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها