استخدام استانداری زنجان (خبر جدید)

استاندار زنجان، با بیان اینکه در سال جهش تولید اشتغال دراستان زنجان افزایش می یابد ، گفت: بیش از ۱۹۷ هزار اشتغال دربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد می‌شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سال جهش تولید پروژه‌های خوبی در سطح استان زنجان اجرا می‌شود، گفت: ۶۵ طرح جهش تولید با ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال جهش تولید اشتغال هم افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: بیش از بیش از ۱۹۷ هزار اشتغال دربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد می‌شود.
استاندار زنجان، با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط به چرخه تولید وارد شدند، گفت: طی سال جاری اجرای هم طبق برنامه ریزی واحدهای تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید می‌شود. برنامه‌های ابتکاری قابل اجرا مد نظر مدیران باشد.
حقیقی تاکید کرد: این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد که در این میان باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی در استان بسیار کار آمد و هوشمند است، ابراز داشت: بخش خصوصی در تصمیم گیری ها وارد کار شود و مدیران دستگاه‌های دولتی ارتباط بهینه با سرمایه گذاران را داشته باشد.
استاندار زنجان، تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است و برای تحقق این مهم در استان زنجان برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.
حقیقی با بیا اینکه در سال جدید جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان با جدیت و برنامه ریزی خوبی برگزار می‌شود، گفت: این جلسات در واحدهای تولیدی برگزار شده تا مشکلات واحدها شناسایی و رفع شود.
وی براستفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: برنامه‌های مطرح شده برای تحقق شعار سال باید جنبه عنلیاتی داشته باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها