استخدام بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ (تمدید ثبت نام)

نمونه سوالات دانش علوم بانکی

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۱۳ دی ۱۴۰۰: دریافت کارت آزمون استخدام بانک پارسیان

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک پارسیان فعال گردید. زمان برگزاری آزمون  ۱۷ دی ۱۴۰۰ می باشد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ آذر ۱۴۰۰- تمدید ثبت نام آزمون استخدام بانک پارسیان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ به اطلاع میرسانیم، مهلت ثبت نام تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تمدید گردید.


خبر ۱۸ آذر ۱۴۰۰- اطلاعیه جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون

گروه پارسیان در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را در شعب تهران و شهرستان، از بین داوطلبان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه و سایر مراحل مربوطه تامین نماید.
مراحل مورد نظر:
– آزمون کتبی
– مصاحبه حضوری
– معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع پزشکی ذیصلاح
– موفقیت در آموزش های بدو خدمت
– توفیق در دوره آزمایشی
شرایط عمومی داوطلبان:
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
۳- تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی
۴- عدم سوء پیشینه کیفری
۵- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
۶- بومی و ساکن شهر مورد تقاضا (حداقل ۵ سال اخیر)
تبصره : ایثارگران و خانواده محترم ایشان (شامل خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ، فرزندان و همسران آزادگان ، اسرا وخواهر و برادر شاهد ، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان) طبق ضوابط مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از اولویت برخوردار می باشند.
شرایط اختصاصی :
۱- فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت (مالی، بازرگانی، صنعتی، دولتی ، بیمه و امور بانکی، کارآفرینی) – حسابداری (مالی، حسابرسی) – علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی، صنعتی، پول و بانکداری) – آمار، ریاضی کاربردی ، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع و زبان انگلیسی
۲- حداقل معدل برای تمام مقاطع تحصیلی وکلیه دانشگاهها ۱۶ تمام.
۳- حداکثر سن خانم ها ۲۵ سال تمام (متولدین اول آبان ۱۳۷۵ به بعد) و آقایان ۲۷ سال تمام (متولدین اول آبان ۱۳۷۳ به بعد) .
مفاد آزمون کتبی شامل: معارف و احکام اسلامی – نگارش و ادبیات فارسی– زبان انگلیسی– آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL– هوش و استعداد تحصیلی– اطلاعات عمومی بانکی
نکته: آزمون کتبی همزمان به صورت غیرمتمرکز در شهرهای اهواز ، تهران و کرمان برگزار می شود.

 

ردیف شهرستان
۱ تهران
۲ کرج
۳ قم
۴ اهواز
۵ آبادان
۶ کرمان
۷ سیرجان

نحوه ثبت نام:
• داوطلبان می توانند حداکثر تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ با مراجعه به لینک ثبت نام در انتهای این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.
• چاپ کارت شرکت در جلسه و محل برگزاری آزمون از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ از طریق همین نشانی در دسترس می باشد و متقاضیان بایستی در روز آزمون مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ کارت شرکت در جلسه آزمون را همراه داشته باشند.
• ضرورت دارد داوطلبان شهر محل خدمت مورد تقاضای خود را که لزوماً بایستی شهر محل سکونت باشد، در فرم ثبت نام تعیین نمایند.
• متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست پس از ثبت اطلاعات فرم ثبت نام، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ ( یک میلیون و دویست هزار ریال)، اقدام و سایر مراحل ثبت نام را تا دریافت کد رهگیری طی نمایند.
تبصره: با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، موکدا اعلام می گردد صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن آگهی می باشند، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

نکات قابل توجه :
• شرط دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی، ارائه مستندات مربوط به اقامت در طول ۵ سال اخیر در شهر انتخابی فرد می باشد.
• چنانچه پس از بررسی و تطبیق مدارک متقاضیان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در آزمون کتبی و یا سایر مراحل ، ادامه رسیدگی به وضعیت و یا استمرار خدمت وی منتفی خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
• موکداً اعلام می گردد؛ جذب نیروی انسانی، مستلزم توفیق متقاضیان در تمامی مراحل ذکر شده مشتمل بر آزمون کتبی، مصاحبه حضوری، معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع ذیصلاح، موفقیت در آموزش های بدو خدمت ، توفیق در دوره آزمایشی و مطابق نیاز تعیین شده می باشد وگروه پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروها نخواهد داشت. ضمن اینکه چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل اشاره شده توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل بکارگیری آنان منتفی خواهد گردید.
• هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
• آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص تامین نیرو در گروه پارسیان، صرفاً از طریق درج در وب سایت www.parsian-bank.ir ، معتبر بوده و مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی، نخواهد داشت.

لینک ثبت نام بانک پارسیان


خبر ۱۴ تیر ۱۴۰۰ – اطلاعیه جذب نیرو در بانک پارسیان سال ۱۴۰۰

گروه پارسیان در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را در برخی از شعب شهرستان، از بین داوطلبان مرد و زن از طریق مصاحبه و سایر مراحل مربوطه تامین نماید.
مراحل مورد نظر:
– مصاحبه حضوری
– معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع پزشکی ذیصلاح
– موفقیت در آموزش های بدو خدمت
– توفیق در دوره آزمایشی
شرایط عمومی داوطلبان:
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
۳- تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی
۴- عدم سوء پیشینه کیفری
۵- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
۶- بومی و ساکن شهر مورد تقاضا (حداقل۵ سال اخیر)

تبصره : ایثارگران و خانواده محترم ایشان (شامل خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ، فرزندان و همسران آزادگان ، اسرا وخواهر و برادر شاهد ، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان) طبق ضوابط مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از اولویت برخوردار می باشند.
شرایط اختصاصی :

  1. فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت (مالی، بازرگانی، صنعتی، امور بانکی، کارآفرینی) – حسابداری (مالی،حسابرسی) – علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی، صنعتی، پول و بانکداری)
    ۲. حداقل معدل برای تمام مقاطع تحصیلی وکلیه دانشگاهها۱۶ تمام.
    ۳. حداکثر سن خانم ها ۲۵سال تمام (متولدین یک تیر ماه ۱۳۷۵ به بعد) و آقایان ۲۷سال تمام (متولدین یک تیرماه ۱۳۷۳ به بعد)

نحوه ثبت نام:
• داوطلبان می توانند حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ با مراجعه به لینک ثبت نام در انتهای این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
• ضرورت دارد داوطلبان شهر محل خدمت مورد تقاضای خود را که لزوماً بایستی شهر محل سکونت باشد، در فرم ثبت نام تعیین نمایند.

نکات قابل توجه :

• شرط دعوت به مصاحبه ، ارائه مستندات مربوط به اقامت در طول ۵ سال اخیر در شهر انتخابی فرد می باشد.
• چنانچه پس از بررسی و تطبیق مدارک با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در مصاحبه و هریک از مراحل و یا اشتغال بکار ، ادامه رسیدگی به وضعیت و یا استمرار خدمت وی منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
• موکداً اعلام می گردد؛ جذب نیروی انسانی، مستلزم توفیق متقاضیان در تمامی مراحل ذکر شده مشتمل بر مصاحبه حضوری، معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع ذیصلاح، موفقیت در آموزش های بدو خدمت ، توفیق در دوره آزمایشی و مطابق نیاز تعیین شده می باشد وگروه پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروها (مازاد بر نیاز هرشهر) نخواهد داشت، ضمن اینکه متقاضیان در هر یک از مراحل مورد الاشاره توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل بکارگیری آنان منتفی خواهد گردید.
• آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص تامین نیرو در گروه پارسیان، صرفاً از طریق درج در وب سایت به نشانیwww.parsian-bank.ir ، معتبر بوده و مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی، نخواهد داشت.

برای مشاهده شرایط جذب اینجا کلیک نمایید

لینک ثبت نام بانک پارسیان ۱۴۰۰


خبر ۹ آذر ۹۸: دریافت کارت آزمون استخدام بانک پارسیان در سال ۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدامی بانک پارسیان فعال گردید.

* هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر چاپ کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه پررنگ، مداد تراش، پاک کن و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشد.
* قسمت اثر انگشت و محل امضاء بر روی کارت شرکت در آزمون حتما باید توسط داوطلب قبل از حضور در جلسه امتحان تکمیل شود.
* آدرس محل برگزاری آزمون در ذیل کارت ورود به جلسه آزمون درج گردیده و لذا به داوطلبان توصیه می شود یکروز قبل از برگزاری آزمون محل مذکور را شناسایی نمایند.
* درب های ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز جمعه ۱۳ دی ماه بسته خواهد شد. لذا داوطبان باید سی دقیقه قبل از بسته شدن درب های ورود به جلسه آزمون در محل آزمون حاضر باشند. فرآیند آزمون رأس ساعت ۹ صبح آغاز می گردد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب ورودی به حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.
* داوطبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، جزوه، کتاب، تلفن همراه، ماشین حساب و همچنین وسایل شخصی به آزمون اکیداً خودداری نمایند.بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطبان متخلف براساس ضوابط مربوط رفتار خواهد شد.
* چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس باشد یا عکس روی آن مربوط به شخص دیگری است یا عکس روی کارت واضح نباشد در اسرع وقت با شماره ۲۷۸۹۲۴۸۵ و ۲۷۸۹۲۴۲۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. بدیهی است در صورت وجود اشکال مذکور در کارت شرکت در آزمون داوطلب از شرکت وی در آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد و عواقب آن به عهده داوطلب است.
* لازم به توضیح است آزمون دارای نمره منفی است و به ازای هر سه پاسخ غلط یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

آدرس حوزه های محل برگزاری آزمون:

اهواز: خیابان آزادگان، خیابان آهنگری، روبروی کمیته امداد امام خمینی، پلاک ۲۴، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
تهران: خیابان انقلاب اسلامی، روبروی پل کالج، خیابان البرز، پلاک یک، دبیرستان ماندگار البرز
تبریز: کوی ولیعصر، خیابان نظامی، کوچه آرش، پلاک ۳۹، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
شیراز: بلوار گلستان، روبروی بانک آینده، خیابان امام مهدی (عج)، سمت راست، بالاتر از کوچه ۲، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
کرمان: بلوار ولیعصر- درب اصلی دانشگاه آزاد اسلامی- سالن کتابخانه
مشهد: بلوار وکیل آباد، کوی آب و برق، بلوار هفت تیر، میدان هشتم شهریور، به سمت ویلا، جنب بانک صادرات شعبه آب و برق، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

منبع: سامانه جذب نیروی گروه پارسیان


خبر ۲ دی ۹۸ – تغییر زمان دریافت کارت و آزمون استخدام بانک پارسیان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک پارسیان در سال ۹۸ به اطلاع می رسانیم،کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ راس ساعت ۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.


خبر ۱۸ آذر ۹۸ – استخدام بانک پارسیان در سال ۹۸

گروه پارسیان در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را در شعب تهران و شهرستان، از بین داوطلبان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه و سایر مراحل مربوطه تامین نماید.
مراحل مورد نظر:

آزمون کتبی
مصاحبه حضوری
معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع پزشکی ذیصلاح
موفقیت در آموزش های بدو خدمت
توفیق در دوره آزمایشی

شرایط عمومی داوطلبان:

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی
عدم سوء پیشینه کیفری
داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا (حداقل ۵ سال اخیر)

تبصره : ایثارگران و خانواده محترم ایشان (شامل خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ، فرزندان و همسران آزادگان ، اسرا وخواهر و برادر شاهد ، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان) طبق ضوابط مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از اولویت برخوردار می باشند.
شرایط اختصاصی :

برای جذب در شعب :

فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت (مالی، بازرگانی، صنعتی، امور بانکی، کارآفرینی) – حسابداری (مالی،حسابرسی) – علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی، صنعتی، پول و بانکداری)
برای جذب در بخش حقوقی ستاد بانک واقع در تهران : آقایان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد حقوق قضایی

حداقل معدل برای تمام مقاطع تحصیلی وکلیه دانشگاهها ۱۶ تمام.
حداکثر سن خانم ها ۲۵ سال تمام (متولدین اول آبان ۱۳۷۳ به بعد) و آقایان ۲۷ سال تمام (متولدین اول آبان ۱۳۷۱ به بعد) .
مفاد آزمون کتبی شامل: معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی -آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL – هوش و استعداد تحصیلی و اطلاعات عمومی – اطلاعات بانکی.

نکته: آزمون کتبی همزمان به صورت غیرمتمرکز در شهرهای اهواز، تبریز، تهران ، شیراز ، کرمان و مشهد برگزار می شود.

 

جدول شهرهای مورد نیاز

استان شهر جنسیت تعداد حوزه برگزاری آزمون استان شهر جنسیت تعداد حوزه برگزاری آزمون
آذربایجان شرقی تبریز مرد ۴ تبریز سمنان سمنان مرد ۱ تهران
البرز کرج مرد ۱۰ تهران سیستان و بلوچستان زاهدان مرد ۲ کرمان
تهران تهران زن ۶ زابل مرد ۲
مرد ۴۹ چابهار مرد ۱
گیلاوند مرد ۲ فارس کازرون مرد ۳ شیراز
پردیس مرد ۱ کرمان کرمان مرد ۴ کرمان
باقرشهر مرد ۱ سیرجان مرد ۳
خراسان رضوی تربت حیدریه مرد ۲ مشهد کهکیلویه و بویراحمد دهدشت مرد ۲ شیراز
مشهد مرد ۲ گچساران مرد ۲
نیشابور مرد ۱ هرمزگان بندر عباس مرد ۴ کرمان
خراسان جنوبی بیرجند مرد ۲ یزد یزد مرد ۱
خوزستان اهواز مرد ۷ اهواز
آبادان مرد ۲
بندر ماهشهر مرد ۳
خرمشهر مرد ۱
بهبهان مرد ۲

 

نحوه ثبت نام:

داوطلبان می توانند حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۱ با مراجعه به لینک ثبت نام در انتهای این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.
چاپ کارت شرکت در جلسه و محل برگزاری آزمون از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۳از طریق همین نشانی در دسترس می باشد و متقاضیان بایستی در روز آزمون مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۶کارت شرکت در جلسه آزمون را همراه داشته باشند.
ضرورت دارد داوطلبان شهر محل خدمت مورد تقاضای خود را که لزوماً بایستی شهر محل سکونت باشد، در فرم ثبت نام تعیین نمایند.
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست پس از ثبت اطلاعات فرم ثبت نام، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۸۸۰.۰۰۰ ( هشتصد و هشتاد هزار) ریال، اقدام و سایر مراحل ثبت نام را تا دریافت کد رهگیری طی نمایند.
با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، موکدا اعلام می گردد صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن آگهی می باشند، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

نکات قابل توجه :

کارکنان سابق تعاونی در حال تصفیه ثامن الحجج که فارغ التحصیل رشته های مرتبط مندرج در آگهی بوده و مایل به شرکت در آزمون باشند از شرط سنی معاف می باشند.
نیروهای شاغل در نظام بانکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند (مدت زمان اشتغال این افراد در مشاغل تخصصی بانکی (دارای سوابق پرداخت حق بیمه) صرفاً حداکثر تا ۷ سال به شرایط سنی شرکت در آزمون اضافه می گردد.)
شرط دعوت به مصاحبه کلیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی، ارائه مستندات مربوط به اقامت در طول ۵ سال اخیر در شهر انتخابی فرد می باشد.
چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله کتبی آزمون و بررسی و تطبیق مدارک آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در آزمون کتبی و هریک از مراحل و یا اشتغال بکار ، ادامه رسیدگی به وضعیت و یا استمرار خدمت وی منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
موکداً اعلام می گردد؛ جذب نیروی انسانی، مستلزم توفیق متقاضیان در تمامی مراحل ذکر شده مشتمل بر آزمون کتبی، مصاحبه حضوری، معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع ذیصلاح، موفقیت در آموزش های بدو خدمت ، توفیق در دوره آزمایشی و مطابق نیاز تعیین شده می باشد وگروه پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروها (مازاد بر نیاز هرشهر) نخواهد داشت، ضمن اینکه متقاضیان در هر یک از مراحل مورد الاشاره توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل بکارگیری آنان منتفی خواهد گردید.
هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص تامین نیرو در گروه پارسیان، صرفاً از طریق درج در وب سایت به نشانیwww.parsian-bank.ir ، معتبر بوده و مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی، نخواهد داشت

 

نمونه سوالات دانش علوم بانکی

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴۶)

  1. احسان گفت:

    بانک ها فقط یاد گرفتن آزمون پولی برگزار کنن و کاسبی داشته باشن.ابن همه جوان بیکار هست که تحصیلات عالی دارن ولی استخدام نمیشن.کاشکی به جای این آزمون های مسخره نیرو می گرفتن.

  2. Elahe گفت:

    چرا الکی مینویسید مرد و زن تو همه استخدامی ها یا اصلا خانم نمی‌خوان یا خیلی کم، گناه ما چیه که جنسیتمون مونث شده توی این مملکت، باید همه جا حقمون خورده شه

    • hamid گفت:

      سلام خانم محترم ، تو این مملکت که الان داریم توش زندگی میکنیم مطمین باشین که از نظر رشته ی حسابداری به خانم ها بیشتر بها و کار داده میشه تا ما آقایان . ۱ ساله دارم دنبال کار میگردم کم کم ۵ تا مدرک حسابداری دارم ، دانشجوی الف دانشگاه هستم ولی هرجا که رفتم گفتن خانم میخواهیم نه آقا .

  3. آيدا گفت:

    سلام من همه شرایطی و که گفته دارم اما فقط سنم ٣١ و بیشتر از سن استخدامی ولی به چهره م بیشتر ٢۴-٢۵ نمیخوره و پدرم جانباز و ایثارگرند به نظرشما میشه ثبت نام کنم و فقط از سنم چشم پوشی کنند .واقعا به این کار نیاز شدید دارم

  4. SOHEIL گفت:

    سلام.کسی قبول شده؟

  5. فایزه درویش گفت:

    سلام توروخدا رشته ی صنایع بگیرید من آرزو دارم کارمند بانک بشم حالا درسم تموم شده رشته ی صنایع نمیگیرید

  6. سهیل گفت:

    دیگه به کسی زنگ نزدن؟به ما که زنگ نزدن.

  7. فائزه گفت:

    برای ثبتنام قسمت ارزی بایدچکار کنم

  8. بیکار گفت:

    خوش بحالتون

  9. jaall گفت:

    عباس معدلت چند بود؟

  10. عباس گفت:

    سلام بچه های تهران کجایین نیستین.من مصاحبه رفتم خیلی خوب بود.اونهایی که رفتن به نظرتون کی جواب مصاحبه میاد.راسته میگن ۲۰۰ نفر استخدام میکنن؟

    • amir گفت:

      من ۲ سال پیش مصاحبه پارسیان رو رفتم خیلی خوب بود هیچ سوال تخصصی هم نپرسیدن اما قبول نشدم.:)

  11. نگار گفت:

    سلام امروزبه کسی زنگ نزدن?
    به من زنگ زدن ولی قطع شد میشه کسایی که زنگ زدن زمان و مکان مصاحبه رو بگن ممنون میشم

  12. حسین گفت:

    کی زنگ میزنن؟دوستان

  13. حسین گفت:

    کسی میدونه برا مصاحبه کجا باید رفت -تهرانه یا ورامین؟دوستان راهنمایی کنند.مردیم از انتظار کشیدن

  14. رضا گفت:

    خبر رسیده معاونت روئیس جمهورری نامه داده که دیگه تربیت معلم نگیرند وازلیسانس های موندها آزمون بگیرند بچه ها پیگیر باشیند چون کل استخدام اموزش وپرورش وکارمنداش از ۲ میلیون کارمند ایران ۱میلیون وخورده ای هم بیشتره .جناب نوبخت واقعاً داره کار می کنه …..بچه ها شما هم پیگیر باشیند…………..ماهم که مدرکمون همه ارگان نمی گیره فرجی بشه.

    • فرزانه گفت:

      خیلیییییییییییییییییییییییییی دلت خوشه ولی امیدوارم خدا امیدتو ناامیدنکنه

  15. mina گفت:

    کسی میدونه.کی زنگ میزنن؟؟؟؟؟

    به کسی زنگ زدن تا حالا ؟

    دعا کنین به من زنگ بزنن خیلی داغونم ….

  16. محمد پیا م نوری گفت:

    تو کشور هیشکی به فکر فارغ التحصیلان پیام نور نیست

  17. دوست گفت:

    سلام.واقعا شرط معدل تو آزمون استخدامی معنا نداره.کسی که تو پیام نور زحمت میکشه تمام امتحاناتش کشوریه با کسی که غیر انتفاعی میره یا آزاد استاد طراح سواله و ۱۰ صفحه جزوه میده واقعا قابل مقایسه با کتاب ۳۰۰ صفحه ای که خودت جون میکنی میخونی نیست.

  18. مهرداد گفت:

    حرف همتون بجاست.هم رشته کامپیوتر هم شرط معدل

  19. مهرداد گفت:

    دمت گرممممممممممممممممممم

  20. احسان گفت:

    سلام بچه ها من خدمتم تازه تموم شده کارشناسی حسابداری دارم از دانشگاه دولتی شیراز با معدل ۱۷ اما تا الان هیچ اقدامی نکردم برا ثبت نام تو این آزمون ها بسکه همه میگن باید بند پ داشته باشی دارم میرم سمت کاره ازاد بنظرتون چکار کنم شانسی دارم برا قبولی تو این ازمونها ثبت نام کنم؟

  21. hamed گفت:

    هرچی استخدام بانک هست همه شرط معدل هست تکلیف ما که معدل ۱۲ داریم چی میشه

  22. اویس گفت:

    جسارتا شرط معدل یعنی چی ایا دانشگاه های ما از روی استاندارد خاصی معدل بندی میشن؟ ایا کسی که پیان نور می خونه با مسی که دانشگاه ازاد می خونه یا سراسری مثل هم تلاش می کنن؟

  23. سمانه گفت:

    کاری که قراره این استخدام شده ها بدن از بس ساده است چون با چند تا نرم افزار مخصوص کار میکنن دیگه نمیخوان اون که از این مباحث زیاد اطلاعات داره وارد مجموعه بشه به خاطر اون به ما ها که کامپیوتر خوندیم به خاطر مباحث امنیتی باید بیکار بمونیم.

  24. ایمان گفت:

    با سلام من امسال بانک پارسیان قبول شدم بهترین بانک است و در مصاحبه باید قدرت بیان و استعداد خوبی داشته باشید. سوالی بود من در خدمت هستم. شانستون بگه قبول شوید

    • ایمان گفت:

      من که قبول شدم

      • هومن گفت:

        سلام. ایمان جان مصاحبه چند مرحله بود؟
        تو مصاحبه تخصصی ازت چی پرسیدن؟ ممنون میشم اگه بتونی راهنمایی کنی؟

    • سمیرا گفت:

      معدلت چنده آقا ایمان؟

    • مریم گفت:

      سلام .. اگه ممکنه در رابطه با نحوه مصاحبه حضوری بانک پارسیان بیشتر توضیح بدین . خیلی ممنونم

    • آيدا گفت:

      سلام من لیسانسم حسابداری أرشد دارم میخونم معدلمم بالای ١۶ فقط سنم ٣١ اما به چهره م نمیخوره و فرزند جانباز و ایثارگر هستم آیا بابت ویژگی لازم که همه را دارا هستم از سنم چشم پوشی میکنند تا استخدام بشم واقعاشرایطم سخت و به سمت هر کاری میرم محیط ناخواسته برای من خانم.لطفا اگر اطلاع دارید راهنماییم کنید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها