آخرین خبرها از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی در ارتباط با نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی که تاکنون اعلام نشده است، به ارائه توضیحاتی پرداخت.

سیدعزیز آشنا در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر آن که ابتدا باید دستگاه‌های اجرایی نتایج مصاحبه شفاهی شرکت‌کنندگان در آزمون را به ما اعلام کنند و بعد ما میانگین امتیاز افراد را بر اساس نتایج آزمون کتبی آن‌ها محاسبه کنیم، اظهار کرد: پس از این مرحله، نتایج نهایی بایستی به تایید سازمان اداری و استخدامی کشور برسد و قبل از تایید این سازمان اجازه انتشار نتایج نهایی را نداریم.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون فراگیر استخدامی دو دستگاه اجرایی دیگر (علاوه بر نتایج ۸ دستگاه اجرایی که پیش‌تر منتشر شده بود) را به سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده‌ایم و پس از تایید آن‌ها قابل انتشار خواهد بود، خاطرنشان کرد: به محض اینکه نتایج نهایی این دو دستگاه و نیز سایر دستگاه‌ها بر روی سایت مرکز آزمون قرار گیرد، این موضوع از طریق پیامک به افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی تشریح کرد: به طور کلی روال کار به این صورت است که ابتدا دستگاه‌های اجرایی باید نتایج مصاحبه‌ها را به ما اعلام کنند و ما با توجه به آزمون کتبی شرکت‌کنندگان، میانگین امتیاز افراد را محاسبه و بعد از تایید نتایج از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، نتایج نهایی را اعلام کنیم. بنابراین با توجه به این روال نمی‌توان گفت که زمان دقیق اعلام نتایج آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی که تاکنون اعلام نشده، چه زمانی خواهد بود و نیز زمانی که برای اعلام نتایج مصاحبه‌ها در هر سازمانی طی می‌شود، متفاوت است.

آشنا در پایان گفت: علاوه بر اینکه نتایج نهایی آزمون در پروفایل افراد در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قابل مشاهده خواهد بود، از طریق پیامک نیز به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی و اعلام خواهد شد که نتایج آزمون آن‌ها در سایت مرکز آزمون قابل مشاهده است؛ بنابراین نیازی نیست شرکت‌کنندگان دغدغه زمان اعلام نتایج آزمون را داشته باشند چرا که زمانی که نتایج نهایی اعلام شود، افراد از طریق پیامک باخبر خواهند شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سهیلا گفت:

    ادمین عزیز این استخدامی مال کدوم ادارات هست و دیپلمه هم میشه ثبت نام کرد

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها