همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قراردادی و پیمانی شهرداری‌ها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از همسان شدن حقوق و مزایای کارمندان قراردادی و پیمانی شهرداریها بر اساس بخشنامه اخیر سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.
به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: در راستای بخشنامه فروردین ماه ۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قراردادی؛ حقوق و مزایای کارمندان قراردادی شهرداریها نیز بر اساس مقررات مورد عمل در خصوص کارمندان پیمانی شهرداریها صورت می پذیرد.
وی ادامه داد: برخورداری کارمندان قراردادی از مرخصی استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق و اعمال مدرک تحصیلی و سایر مزایای مترتبه براساس مقررات مورد عمل در خصوص کارکنان پیمانی شهرداری ها است.

جمالی نژاد اضافه کرد: همچنین با اجرای بخشنامه اخیر سازمان اداری و استخدامی کشور، محاسبه گروه و رتبه کارمندان قراردادی شهرداریها معادل کارمندان پیمانی خواهد بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ شایان ذکر است نمونه قرارداد مشخص به منظور ایجاد وحدت رویه برای تمامی کارمندان قراردادی شهرداریها در ضمیمه بخشنامه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ابلاغ شده است.

منبع : خبرگزاری ایلنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها