راهنمای استرداد بلیط قطار نورالرضا

احتمالا برای شما هم پیش آمده که پس از خرید بلیط قطار به هر دلیلی از شروع سفر پشیمان شده باشید و یا پس از تهیه بلیط برگشت تصمیم گرفته باشید که چند روز بیشتر بمانید و یا حتی زودتر برگردید. به همین خاطر مجبورید بلیط خریداری شده را با کسر چند درصد از مبلغ اولیه، مسترد کنید. قطار نوالرضا یکی از قطارهای لوکس و پرطرفداری است که در خطوط ریلی ایران فعالیت می‌کند و سالانه مسافران زیادی را در مسیرهایی چون تهران مشهد جا به جا می‌کند. برای خرید بلیط قطار نورالرضا علی بابا فقط کافی‌ست وارد حساب کاربری‌تان در علی بابا شوید و مسیر مورد نظرتان را انتخاب کنید و در صورتی که قطار نورالرضا در این مسیر تردد داشت، بلیط خود را تهیه کنید. اما در صورتی که بلیط قطار نورالرضا را خریداری کرده‌اید ولی قصد بازگرداندن آن را دارید از چه راهی باید این کار را انجام دهید؟ در این مقاله در رابطه با مراحل استرداد بلیط قطار نورالرضا شما را راهنمایی می‌کنیم.

قطار نورالرضا یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین قطارهایی‌ست که در چندین خط ریلی کشور تردد می‌کند از جمله خط تهران ـ مشهد که یکی از شلوغ‌ترین خطوط ریلی ایران است. این قطار از سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرده و به خاطر امکانات و خدماتی که به مسافرانش ارائه می‌کند پر طرفدار است و مسافران زیادی از سفر با قطار نورالرضا لذت می‌برند. به همین خاطر از خرید بلیط قطار نورالرضا استقبال زیادی می‌شود. از طرفی قطار نورالرضا به عنوان قطار نمونه گردشگری هم انتخاب شده است چون اکثر استانداردهای بین‌المللی UIC در ساخت و تجهیز آن رعایت شده است.

سفر با قطار نورالرضا یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای شما خواهد بود. چون سیستم تهویه مناسب این قطار باعث می‌شود در طول مسیر احساس راحتی داشته باشید و از طرفی کنترل سیستم گرمایش و سرمایش به دست مسافر است و می‌توانید فضایی مطبوع برای کل سفر داشته باشید. از دیگر امکانات قطار نورالرضا باید به نمایشگرهای ال سی دی اشاره کرد که در هر واگن دو نمایشگر موجود است که چهار کانال نمایشی را پوشش می‌دهند و امکان پخش موسیقی را برای مسافران فراهم می‌کنند. علاوه براین هندزفری‌های یک بار مصرف برای هر مسافر تهیه شده است. هر چقدر هم قطار شما راحت باشد امکان دارد در طول مسیر احساس خستگی داشته باشید که با استفاده از این سرگرمی‌ها می‌توانید طول مسیر را کمتر حس کنید و لذت بیشتری ببرید.

 

111
مراحل استرداد بلیط قطار نورالرضا

منصرف شدن از سفر و استرداد بلیط امری طبیعی‌ست به همین خاطر بهتر است با مراحل آن آشنا باشید تا در صورت لزوم از این امکان استفاده کنید و بلیط خود را لغو کنید تا هم هزینه پرداخت شده به حساب شما بازگردد و هم اینکه ظرفیت مسافران قطار به میزان قبل از خرید شما بازگردد. در این صورت اگر مسافری قصد خرید بلیط قطار داشته و موفق نبوده، با ظرفیت بازگشته از سمت شما خرید بلیط برایش مقدور خواهد شد.

قطار نورالرضا در مسیرهایی مانند اصفهان، تهران، کرمان، مشهد، شیراز و کرج تردد دارد و در صورتی که شما بلیط این قطار را به صورت اینترنتی خریده باشید به راحتی می‌توانید مراحل استرداد را طی کنید و مبلغ پرداختی با کسر درصد جریمه طی ۷۲ ساعت به حساب شما بازخواهد گشت.

برنامه حرکت قطارهای تهران-مشهد

برای این کار ابتدا به سامانه و یا اپلیکیشنی که بلیط قطار نور را از آن تهیه کرده‌اید وارد شوید. سپس شماره تلفن و یا نام کاربری خودتان را وارد کنید. سپس با انتخاب گزینه سفارش‌ها و استردادها و پر کردن یکی از فیلدهای نام مسافر، شماره سفارش و تاریخ به بلیطی که خریداری کرده‌اید هدایت می‌شوید. در این قسمت با انتخاب گزینه استرداد و سپس چک کردن اطلاعات بلیط مراحل استرداد برای حساب کاربری شما اعمال می‌شود. البته قبل از آن باید تیک گزینه مرور قوانین کنسلی بلیط را زده باشید. برای این کار بهتر است ابتدا به صفحه مرور قوانین کنسلی قطار وارد شده و موارد گفته شده را مطالعه کنید تا اطلاعات کافی در ارتباط با استرداد بلیط را داشته باشید. پس از تیک زدن این گزینه استرداد بلیط انجام می‌شود و مبلغی که بابت خرید بلیط قطار نورالرضا پرداخت کرده‌اید با کسر جریمه، به شماره حسابی که بلیط از آن خریداری شده، باز می‌گردد.

2

با خرید بلیط قطار نورالرضا از علی بابا یک امکان دیگر هم در اختیار شما خواهد بود و آن این است که مبلغ مورد نظر را به عنوان شارژ در حساب کاربری خود ذخیره کنید تا بتوانید بلیط‌های آتی را با استفاده از این شارژ خریداری کنید. برای دنبال کردن خبرهای گردشگری پیشنهادی میکنیم توییتر علی بابا و سایر شبکه های اجتماعی این برند را دنبال کنید
در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ به حساب کاربری و یا شماره حساب شما واریز نشد، می‌توانید با پشتیبانی سایت علی بابا تماس بگیرید و مراحل بازپرداخت مبلغ بلیط را پیگیری کنید.

قطارهای نورالرضا گزینه مناسبی برای سفرهای گردشگری هستند و مسافرت با آنها در خاطر مسافران به یادگار خواهد ماند. از خرید بلیط قطار نور و سفر با مدرن‌ترین و لوکس‌ترین قطار ایران لذت ببرید.

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها