دکتر فرنود مترجم معتمد دولت فرانسه – ترجمه فوری فرانسه به فارسی و بلعکس

دکتر اسماعیل فرنود مترجم معتمد دولت فرانسه

مترجم رسمی فرانسه در تهران و فرانسه

 استاد دانشگاه و پژوهشگر در حوزه علوم زبان فرانسه و علم ترجمه شناسی‌ است. ایشان پس از اتمام تحصیلات کارشناسی در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته زبان و ادبیات فرانسه و کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه در دانشگاه شهید بهشتی‌ تهران، موفق به اخذ بورس دولت فرانسه جهت تحصیل در مقطع دکترا شده و در سال ۲۰۱۴  رساله دکترای خود را در رشته ترجمه شناسی‌ در دانشگاه پاریس ۱۰ با درجه ممتاز دفاع کردند. دکتر فرنود در حال حاضر به عنوان پژوهشگر با کمیته تخصصی زبان فرانسه پژوهشگاه مطالعات علوم انسانی‌ تهران و پژوهشگاه زبان شناسی‌ مودیکو در پاریس همکاری دارند. در حوزه اجرایی، ایشان با تأسیس شرکت فرانسیاد در فرانسه و موسسه ترجمان سپهر آریا در ایران ارائه خدمات ترجمه فارسی/فرانسه را با همکاری تیمی از مترجمین آکادمیک تحت مدیریت دارند.

دارالترجمه ها به رسمی و غیر رسمی تقسیم بندی می شوند و هر کدام وظایف مختص به خود را دارند که در ادامه این نوشتار توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه خواهیم داد. اما موضوع مهم انتخاب بهترین مترجم رسمی از بین صدها  دارالترجمه در تهران است. در ابتدا نیاز است تا با دارالترجمه رسمی و غیر رسمی آشنا شده و با توجه به نوع ترجمه مد نظر، بهترین دارالترجمه رسمی زبان فرانسه در تهران را بیابید. سرعت، کیفیت و دقت بالا از جمله ملاک های مهم در انتخاب بهترین مترجم رسمی فرانسوی در تهران است.
برای ترجمه فوری فرانسه نیاز دارید به مترجم رسمی فرانسه در ایران مراجعه کنید و سفارش ترجمه فوری اسناد و مدارک خود را ثبت کنید. سفارش ترجمه رسمی اسناد و مدارک شما توسط مترجم معتمد سفارت فرانسه همراه با مهر و سربرگ قوه قضاییه در بازه زمانی کوتاهی به شما تحویل داده خواهد شد. لازم است بدانید که نرخ دارالترجمه های رسمی در تهران یکسان بوده و توسط کانون مترجمان ایران تعیین شده است؛ لذا ملاک انتخاب یک دارالترجمه، کیفیت و دقت آن در ارائه خدمات ترجمه رسمی متون و… می باشد.

تلفن: +۹۸۲۱ ۲۸۴۲ ۱۸۹۹

ایمیل: [email protected]

نشانی دفتر تهران :  ونک پارک، خیابان شیراز جنوبی، پایین تر از بزرگراه همت، پلاک ۲۰، برج سبز طبقه دهم جنوبی ، دفتر ترجمه دکتر اسماعیل فرنود.

کد پستی: ۱۴۳۶۹۵۳۹۷۵  نشانی دفتر فرانسه: ۲۹A Route de Woippy

۵۷۰۵۰ Metz

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها