امسال ۹۰۰ پرستار در کرمانشاه جذب می‌شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به مجوز استخدام ۳۰ هزار پرستار طی سال جاری در کشور گفت: سهمیه استان کرمانشاه از این تعداد ۳ درصد معادل ۹۰۰ نفر است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی افزود: آزمون استخدامی پرستاران همزمان با سراسر کشور شهریور امسال ۹۰۰ پرستار در کرمانشاه جذب می‌شوندماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی به جذب ۵۶۲ پرستار، کمک پرستار، هوشبری و اتاق عمل طی سال گذشته در کرمانشاه خبر داد و گفت: این افراد در قالب طرح نیروی انسانی و فراخوان استخدامی بصورت پیمانی و شرکتی جذب مراکز درمانی استان شده اند‌.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ و برای دستیابی به اهداف تعیین شده، مراکز درمانی استان به ۵۰۰ پرستار و ۳۰۰ گروه پرستاری نیازمند هستند.

به گفته دکتر روشنی سالانه ۳۵۰ پرستار از دانشگاه پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشکده سنقر و کلیایی و دانشگاه آزاد فارغ التحصیل می‌شوند که حدود ۷۰ درصد از این تعداد جذب می‌شوند.

وی یاداور شد: البته با توجه به اینکه کلیه فارغ التحصیلان پرستاری موظف به گذراندن طرح نیروی انسانی هستند عملا ۳۰درصد باقی مانده نیز در فهرست جذب شدگان بصورت طرح قرار می گیرند.

هم اکنون در استان کرمانشاه ۳ هزار و ۸۶۳ پرستار مشغول به خدمت هستند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها