استخدام ۲۰۸ نخبه برای مربیگری در مدارس قرآن کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از جذب ۲۰۸ نخبه قرآنی از سراسر استان برای مربیگری در مدارس قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه کرمان، ابراهیم شیخ‌‌بهایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان‌ روز دوشنبه، ۱۴ اسفندماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان یکی از بزرگترین اقدامات انجام شده آموزش ‌و پرورش را جذب ۲۰۸ نخبه قرآنی عنوان کرد و گفت: مأموریت آن‌ها حضور در مدارس قرآن‌ برای مربیگری است.

وی تصریح کرد: پیش از این آموزش قرآن به‌‌صورت فوق‌برنامه در برنامه کلاس‌ها گنجانده می‌شد، اما امروز تعلیم قرآن از حاشیه به متن آمده و یکی از دروس اصلی دارای کتاب ویژه برای تدریس در پایه‌های اول تا سوم ابتدایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: نگاه ویژه آموزش ‌و پرورش به سمت مباحث قرآنی و تربیتی است تا خروجی آن تحویل نخبگان قرآنی به اجتماع باشد.

شیخ‌‌بهایی از موفقیت در برگزاری هفتمین المپیاد کشوری فرش در کرمان خبر داد و بیان کرد: این اتفاق بزرگ فرهنگی برای ایجاد رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت دانش‌آموزان و دانشجویان محصول همکاری مشترک آموزش ‌و پرورش، دانشگاه شهید باهنر کرمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است که اختتامیه آن امروز، ۱۵ اسفند‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با فعالیت‌‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم مختص زمان خاصی نیست و کار ستادی بزرگداشت این جایگاه ارزشمند باید در طول سال نیز جریان داشته باشد، به‌دنبال احیا و تبیین جایگاه واقعی معلم هستیم تا آن را به شخصیت حقیقی برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تأسیس دانشگاه فرهنگیان اقدام ویژه‌ای در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود، اظهار کرد: چهار سال آینده متعلمان این دانشگاه در خدمت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند و رده‌های مختلف نیز برای استخدام نیرو می‌توانند، مجوزهای لازم را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های ضمن خدمت برای فرهنگیان و ارتقای تحصیل کارمندان آموزش ‌و پروش یکی از مأموریت‌های این دانشگاه است که تربیت نیروها و افزایش رشته‌های تحصیلی باید متناسب با نیازهای هر استان باشد تا هماهنگی‌‌های لازم میان نیروهای فرهنگی با سایر متولیان عرصه‌های مختلف برقرار شود.

کلمات کلیدی: جذب ۲۰۸ نخبه، استخدام ۲۰۸ نخبه، استخدام نخبگان، جذب نخبگان، مدارس قرآن کرمان، استخدام مدارس قرآن کرمان، استخدام مدارس اسفند ۹۱، استخدام مدرس، استخدام مدرس اسفند ۹۱، استخدام مربی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها