استخدام ۲۰ هزار پرستار طی دومرحله

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیروی پرستاری در مراکز درمانی گفت: طی جلسات متعدد بنا شد که ۲۰ هزار پرستار طی دو مرحله جذب و استخدام شوند.
به گزارش بازارکار، دکتر حیدرعلی عابدی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به کمبود نیروی پرستاری گفت: در خصوص رفع کمبود نیروی پرستاری، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با نمایندگان سازمان نظام پرستاری، معاونت پرستاری و سازمان برنامه بودجه جلسات متعددی برگزار کرد .
وی ادامه داد: در این جلسات درخصوص جذب پرستار بنا شد که ۲۰ هزار پرستار در سال جاری استخدام شود که این مهم طی ۲ مرحله انجام خواهد گرفت .
عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری خاطر نشان کرد: آگهی فراخوان نوبت اول در آذرماه سال جاری خواهد بود که طی آن ۱۰ هزار نفر استخدام خواهد شد که از این تعداد پرسنل غیر پرستار خواهد بود .
وی افزود: با جذب ۲۰ هزار پرستار مشکل کمبود نیروی پرستاری در کشور رفع نخواهد شد و با ۲۰ هزار جذب فشار بر روی پرستاران در مراکز درمانی کم نخواهد شد و مسئولین نظام پرستاری می بایست با جدیت پیگر جذب تعداد بیشتر پرستار از سوی وزارت بهداشت باشند تا فشار کار بر دوش پرستاران کاسته شود.
عابدی در خصوص بروز خشونت علیه پرستاری اظهار داشت: سازمان نظام پرستاری باید موضوع خشونت ها را پیگیری نماید و قوانین بازدارنده را شناسایی کند و اقدامات و راهکارهایی را جهت جلوگیری از این مهم ارائه دهد.
وی در پایان یادآور شد: اقدامات پیشگیرانه ای باید از سوی سازمان نظام پرستاری شناسایی شود تا پرستار مورد اهانت وخشونت قرار نگیرند .

منبع : بازارکار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها