استخدام نیرو‌های جدید در ماه‌های پایانی دولت اشتباه است

نایب رئیس مجلس گفت: استخدام نیروهای جدید در ماه‌های پایانی دولت کار اشتباهی است و دولت با کدام پول می‌خواهد حقوق این افراد را پرداخت کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم هیئت امیرالمؤمنین (ع) در حسینیه امامزاده یحیی با بیان اینکه نعمت همدلی، صفا و دوستی در بین نمایندگان مردم همدان وجود دارد، اظهار داشت: مردم با حمایت خود نمایندگان را در راستای انجام وظایف پشتیبانی کنند.

وی تصریح کرد: ایران در ۱۰۰ سال گذشته فقط از نفت تغذیه می‌کرد که اقتصاد را بیمار کرده و در بودجه سال ۹۱ که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، فقط ۵ هزار میلیارد تومان برای امور عمرانی تعلق گرفت و بقیه صرف هزینه‌های جاری شد و این بسیار بد و همان بیماری اقتصادی است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استخدام نیروهای جدید در ماه‌های پایانی دولت کار اشتباهی است و دولت با کدام پول می‌خواهد حقوق این افراد را پرداخت کند.
وی اضافه کرد: در جامعه مشکلات و سختی‌ها وجود دارد اما باید تحمل کرد و مردم به عنوان بازوی قدرتمند نظام با نشاط، ایمان و انگیزه در خدمت نظام اسلامی و پشتوانه انقلاب و رهبری حرکت کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها