استخدام دانشگاه صنعتی شریف سال ۹۸ (خبر جدید)

استخدام دانشگاه صنعتی شریف سال ۹۸

خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۸ – بیش از ۵ هزار تقاضا برای استخدام در دانشگاه شریف

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در مورد پیش بینی تعداد دانشجو و اعضای هیات علمی دانشگاه تا سال ۱۴۰۵ گفت: طی سال‌های آینده برنامه‌ ای برای افزایش جذب دانشجو نداریم و با همان تعداد ۱۲ هزار دانشجو برای بالا بردن کیفیت آموزشی تلاش می کنیم.
به گزارش بازارکار به نقل از ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، محمود فتوحی با اشاره به عملکرد هیات اجرایی جذب این دانشگاه طی سال‌های ۹۳ تا پایان اسفند ۹۷ گفت: پنج هزار و ۲۴۶پرونده درخواست‌ جذب از طریق فراخوان به این دانشگاه رسیده که از این میان تعداد هزار و ۷۵۴ مورد آن در غربال اولیه رد شده است.
وی افزود: تعداد سه هزار و ۳۵۴ پرونده عضو هیات علمی بررسی و در کار گروه علمی این دانشگاه به ثبت رسیده است که در نهایت تعداد ۱۳۸ پرونده در دست بررسی است. همچنین طی سالهای ۹۳ تا اسفند ماه ۹۷ با درخواست استخدام حدود ۱۰۰ نفر موافقت شده است.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف به تعداد کل اعضای هیات علمی نیز اشاره کرد و افزود: طی این سال‌ها تعداد ۵۳ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه بازنشسته شده اند و تعداد ۱۹ نفر نیز قطع همکاری ثبت شده است.
عضو هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی تاکید کرد: در حال حاضر دانشگاه صنعتی شریف با ۴۷۳ عضو هیات علمی فعالیت می کند که بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه در رشته های جدید و مورد نیاز افزایش جذب هیات علمی را شاهد است.
وی در ادامه به پراکندگی اعضای هیات علمی دانشگاه بر اساس وضعیت استخدامی نیز اشاره کرد و گفت: ۵۸ درصد اعضای هیات علمی به صورت رسمی قطعی، ۱۶ درصد رسمی آزمایشی و ۲۶ درصد به صورت پیمانی با دانشگاه همکاری دارند.
سیصد ویازدهمین جلسه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا رضوان‌طلب دبیر هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم و سایر اعضای این هیات برگزار شد.

 

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها