۳ دلیل مهم برای خرید کاردانو

اگر در دنیای ارز دیجیتال فعالیت دارید، بدون شک این روزها نام کاردانو بیشتر از هر زمان دیگری می‌شنوید. در بازار سرمایه‌گذاری دیجیتال بحث درمورد خرید کاردانو بسیار داغ است. همین امر باعث شده تا سرمایه‌گذاران درمورد این ارز بیش‌تر‌ تحقیق کنند.

 

درواقع کاردانو توانسته کم‌تر از یکسال رشد چشم‌گیری داشته باشد. این رمزارز جزو ۵ ارز برتر در جهان بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. پیشرفت سریع Cardano و باقی ماندن آن در روند صعودی سبب شده تا بسیاری از افراد جهت خرید ارز دیجیتال، این رمز را انتخاب کنند.   cardano با ویژگی‌هایی که دارد به یک رقیب بسیار جدی برای اتریوم تبدیل شده و تصمیم دارد که این ارز دیجیتال را از میدان خارج کند و تا به امروز موفق بوده‌است. جالب است بدانید که این رمزارز در ابتدای انتشار خود نیز توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این در حالیست که ارزهای دیجیتال دیگر پس از گذشت چند سال از زمان تولید، در بازار سرمایه‌گذاری شناخته شدند.

 

آپلود عکس

 

کاهش قیمت اتریوم پس از ظهور کاردانو

در حال حاضر اتریوم یکی از قوی­ترین  بلاک چین‌ها در دنیای ارز دیجیتال است. اما این ارز دارای مشکلات متعددی بود که برخی از آن ها رفع شده و برخی دیگر از همچنان وجود دارند. این در حالیست که سازندگان کاردانو پیش از انتشار این رمزارز تمامی مشکلات احتمالی را مورد بررسی قرار داده و راهی جهت رفع پیدا کردند. در حال حاضر نیز cardo هیچ خطا و مشکلی ندارد، به همین خاطر توانسته از بسیاری از ارزهای برتر سبقت بگیرد و به صورت روزافزونی پیشرفت کند.

 

ارز کاردانو در بازار سرمایه به عنوان نسل سوم ارز دیجیتال شناخته می‌شود. منظور ارز نسل سوم این است که می‌توان آن ها را توسعه داد. جالب است بدانید که استخراج ارز cardano که  ADA نام دارد، برخلاف ارزهای دیگر انرژی بسیار کمی را مصرف می‌کند.

آپلود عکس

دلایلی که شما را برای خرید ترغیب می‌کند

با وجود صحبت‌های فراوان در مورد خرید کاردانو و رشد این ارز، همچنان برخی سرمایه­گذاران در خرید این رمز تردید می‌کنند. ما برای شما دلایلی را بیان خواهیم کرد، که شما پس از مطالعه آن‌ها بدون شک از تصمیم خود مطمئن خواهید شد.

 

مقیاس‌پذیری بالا کاردانو

همان‌طور که بهتر می‌دانید، مقیاس‌پذیری یک ویژگی بسیار مهم برای ارزهای دیجیتال است. هرچه رمزارز بتواند تراکنش‌های بیش‌تری در ثانیه انجام بدهد، دارای مقیاس‌پذیری بالاتری داشته و ارزشمند‌تر است. همچنین سرعت تراکنش کاردانو نسبت به ارزهای دیگر بالا‌تر بوده که این مورد نیز برای کسانی که قصد خرید ارز دیجیتال را دارند، اهمیت ویژه­ای دارد.

عملکرد بین سیستمی

با وجود این که تعداد ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است، به جز ارز تتر، رمزهای دیگر با یک‌دیگر تعامل نداشته و نمی‌توان آن ها را تبدیل کرد. به طور مثال امکان این‌که بتوان ارز شیبا را به دوج کوین تبدیل کرد، وجود ندارد. اما تیم توسعه دهنده Cardano در صدد این است که با ساخت ابزارهای مخصوص بتواند امکان تعامل و تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف را فراهم کند.  نتیجه این کار می‌تواند دنیای ارز دیجیتال را متحول کند و از طرفی سبب رشد هرچه بیشتر کاردانو شود. بنابراین می‌توان گفت که خرید کاردانو می‌تواند آینده درخشانی داشته و سود زیادی را برای سرمایه­گذاران به ارمغان بیاورد.

 

پایداری

شرکت‌هایی که قصد توسعه یک ارز دیجیتال را دارند، آن را پیش فروش می‌کنند. به این صورت افرادی که می‌خواهند روی یک ارز سرمایه‌گذاری کنند، توکن‌های متعددی را پیش خرید کرده و نصف هزینه ارز را پرداخت می­کنند.در نتیجه تیم توسعه دهنده با پولی که از این راه به دست می‌آورد، به توسعه بلاک چین می‌پردازند. اما این مبالغ همیشه برای توسعه شبکه کافی نیستند.

کاردانو برای این مشکل نیز راه‌حلی دارد. به این صورت که مقداری از هزینه هر تراکنش به یک حساب مجزا وارد شده و صرف توسعه ارز خواهد شد.

اگر نسبت به تصمیم خود مطمئن هستید، می­توانید با مراجعه به سایت اوکی اکسچنچ جهت خرید کاردانو اقدام کنید.

آپلود عکس

 

راحت‌ترین روش برای خرید کاردانو

شما برای خرید ارز دیجیتال کاردانو می‌توانید به  صرافی‌های آنلاین مراجعه کرده و در زمان صرفه‌جویی کنید. تنها کافیست تا کلمه خرید کاردانو را در گوگل سرچ کنید و از یکی از سایت ها را انتخاب کنید. ما به شما پلتفرم اوکی اکسچنچ را پیشنهاد می‌کنیم که با ورود به آن می‌توانید خیلی راحت جهت خرید شیبا، تتر، کاردانو، دوج کوین و….. اقدام کنید.

اوکی اکسچنچ این امکان را برای کاربران عزیز مهیا کرده تا بتوانند به صورت کاملا حرفه‌ای هرنوع رمزارزی را خریداری کرده و سود زیادی برای خود به ارمغان بیاورند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها