ورود به بازار کار پر تقاضا با دوره های معتبر

دوره-کمک-بهیاری

دوره-کمک-بهیاری

قهرمان زندگی آدمهایی باش که بهت نیاز دارن!

شاید تصور ما از قهرمان، زن یا مرد قوی هیکلی باشد که قدرتی ماورایی دارد یا پرواز میکند و قرار است جهان را از نابودی نجات دهد. شاید از همان اولی که به دنیا آمدیم و بزرگ شدیم، قهرمان زندگی مان را پدرمان دیدیم و شناختیم و هرجا میرویم از او حرف میزنیم و او شده است الگوی زندگی مان. برای قهرمان بودن لزوما نیاز نیست دو بال روی شانه تان داشته باشید یا حتما خانواده ای تشکیل دهید و برای فرزندانتان، قهرمان باشید. کافیست روحیه قهرمانی داشته باشید. روحیه این که اگر جایی آدمی را دیدید که شرایط خوبی نداشت، نتوانید بی تفاوت از کنارش عبور کنید. نتوانید دست هیچ کسی که نیاز به کمک دارد را نگیرید. همه این ها را گفتیم که بگوییم، اگر میخواهید قهرمان باشید و این روحیه را در خودتان میبینید، چه شغلی بهتر از کمک بهیاری!

کمک بهیار یا همان سوپرمن خودمان!

مرکز سلامت ایرانیان، یکی از مراکز بسیار تخصصی در زمینه پرورش و آموزش متخصص در زمینه های مختلف پزشکی است. یکی از دوره هایی که برگزار میکند، دوره کمک بهیاری است. چقدر این شغل را میشناسید؟ اصلا چطور باید بفهمید که برای این شغل ساخته شده اید یا نه؟ به هر حال هر کار و حرفه ای نیاز به علاقه دارد و اگر این مورد نباشد، آنوقت همه چیز سخت و طاقت فرسا پیش خواهد رفت. کمک بهیار همان فردی است که مراقبت های اولیه را برای بیمار فراهم میکند تا فرد بیمار بتواند به راحتی فعالیت های مختلف روزانه خود را انجام دهد. کلی بخواهیم بگوییم کارهایی از قبیل غذا دادن به بیمار، جابجا کردن او، استحمام و کارهایی از این دست را باید برای آن فرد انجام دهید. پس مهمتر از هر مهارتی که لازم است داشته باشید، باید عشق و علاقه زیادی به کمک کردن به دیگران داشته باشید. اما کمک بهیار دقیقا چه کار میکند؟

وظایفی سخت اما شیرین؛ باید از خودتان بگذرید!

نیازهای اساسی هر فرد، از جمله غذا خوردن، استحمام کردن، جابجا شدن و راه رفتن از جمله چیزهایی است که آدمها به طور معمول و روزانه انجام میدهند و همه چیز خیلی برایشان ساده و پیش پا افتاده است. اما تصور کنید وقتی فردی بیمار میشود، اوضاع چطور پیش خواهد رفت؟ همه این کارهای به ظاهر ساده، سخت و دشوار میشود. اگر روحیه کمک کردن و فداکاری را در خود میبینید، دوره های آموزشی کمک بهیاری برایتان ایده آل خواهد بود. شما در این دوره ها یاد میگیرید که چطور از پس وظایفی که در ادامه برایتان فهرست خواهیم کرد، بربیایید:

  • حمام کردن بیمار
  • کمک به بیمار برای لباس پوشیدن و دستشویی رفتن
  • عوض کردن جای بیمار یا انتقال او از تختخواب به ویلچر و برعکس
  • شنیدن تمام مشکلات و نگرانی های بیمار و گزارش دادن آن به پرستار ارشد
  • در نظر گرفتن علائم حیاتی بیمار مثل تب و فشار خون
  • مهیا ساختن غذا و همچنین کمک به بیمار برای خوردن آن

اینها همه، وظایفی است که یک کمک بهیار در طول گذراندن دوره آموزشی کمک بهیاری در مرکز سلامت ایرانیان یاد خواهد گرفت. پس اگر برای چنین کارهایی آماده هستید و فکر میکنید خیلی ها همین حالا منتظر یاری شما هستند، یک لحظه هم درنگ نکنید اما صبر کنید. احتمالا نکته ای که ذهنتان را مشغول کرده، درآمدی است که یک کمک بهیار دریافت میکند، نه؟

قیمتی روی زحمات کمک بهیار نمیشود گذاشت!

تصور کنید شما هر لحظه ای که کنار بیمار هستید و به او رسیدگی میکنید و با او ارتباط برقرار میکنید و وارد حریم شخصی او میشوید، دارید او را از مرگ نجات میدهید. پس شما در وهله اول یک قهرمان هستید. حالا خودتان فکر میکنید ارزش کاری که میکنید، چقدر است؟ کمک بهیاری شغلی است که اگر به آن علاقه نداشته باشید، امکان موفقیتتان در آن ۰ خواهد بود. پس اگر حسابی از خودتان و روحیه ای که دارید، مطمئن هستید، دوره های آموزشی آن را بگذرانید و خودتان را برای کلی آدمی که به کمکتان نیاز دارند، آماده کنید.

برای این که نیازمندی بدون دست یاری نماند!

شما آدم خوبی هستید. درست مثل باقی آدمهایی که در این جامعه زندگی میکنند. فرق بزرگ شما با دیگران این است که میل زیادی به کمک کردن دارید. برای پاسخدهی به این امیال زیبایی که در شما بیدار است، بهترین کار قرار گرفتن در مسیری است که شما را به بهترین شکل ممکن به رضایت درونی برساند. حالا این میتواند با کمک کردن به خیریه باشد یا اگر دنبال شغلی هستید که زندگی تان را صرف آن کنید، میتواند با کمک بهیار شدن اتفاق بیفتد. مرکز سلامت ایرانیان این امکان را به صورت دوره آموزشی برایتان فراهم کرده است. تنها کافی است وارد وبسایت مرکز سلامت ایرانیان شوید و درباره دوره کمک بهیاری آن به طور مفصل مطالعه کنید. همچنین لازم است بدانید این دوره پیش نیاز شرکت در دوره تکنسین کاشت مو می باشد. دست آخر در آن ثبت نام کنید و بعد از گذراندن دوره ها، کارتان را به عنوان کمک بهیار یا قهرمان، شروع کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها