معرفی ۱۰ پادکست برای تقویت زبان در موبوگیفت

 

اگر مدت‌هاست به‌دنبال راهی برای یادگیری و تقویت زبان هستید، بهترین گزینه‌ شنیدن پادکست است. چراکه می‌توانید در هر حالتی پادکست گوش کنید! مثلاً هنگام رانندگی، پیاده‌روی و حتی آشپزی کردن. از طرفی شنیدن پادکست به ‌مرور زمان تاثیر بسیار خوبی را روی مهارت شنوایی و تقویت لهجۀ شما می‌گذارد. پس می‌بینید که پادکست‌ها گاهی می‌توانند به اندازۀ شرکت در کلاس زبان برای شما مفید باشند. ما در این مقاله تصمیم داریم ۱۰ پادکست را که جزو بهترین‌ها برای آموزش و تقویت زبان هستند به شما معرفی کنیم.

پادکست Podgift

اگر می‌خواهید علاوه‌بر مکالمه، گرامر خود را نیز تقویت کنید این پادکست بهترین گزینه برای شماست. Podgift در هر بخش یک موضوع پرکاربرد را به ‌همراه گرامر توضیح می‌دهد. درضمن استفاده از این پادکست کاملاً رایگان است.

پادکست The American Life

این پادکست در کشور آمریکا طرفداران بسیار زیادی دارد که در هر اپیزود مخاطب‌ها را با خودش به سفر می‌برد و برایشان داستان‌های مختلفی را تعریف می‌کند. همین ویژگیThe American Life باعث شده تا یادگیری زبان برای شنونده‌ها آسان و جذاب باشد.

پادکست Better at English

خب همانطور که از نام پادکست پیداست احتمالاً برای بهتر شدن زبان انگلیسی به‌کار می‌رود و برای کسانی که به‌تازگی یادگیری زبان را شروع کرده‌اند، مناسب نیست. در این پادکست لغات و اصطلاحات بسیار زیادی وجود دارد؛ به ‌همین‌ خاطر برای افرادی که در سطوح متوسط یادگیری زبان هستند، بسیار مفید است. این پادکست به‌صورت رایگان برای علاقمندان به زبان انگلیسی در دسترس است.

پادکست English Class 101

اگر به‌دنبال یادگیری زبان انگلیسی از طریق پادکست هستید، محال است کسی مجموعۀ صوتی/تصویری English Class 101 را به شما پیشنهاد نداده باشد. این پادکست مانند یک گنجینۀ بزرگ، فهم زبان انگلیسی را برای شما راحت‌تر می‌کند. در این برنامه می‌توانید اپیزودها را با دو سرعت آهسته و سریع گوشی کنید. البته این را هم بگوییم که اگر می‌خواهید به منابع بیشتری در این پادکست دسترسی پیدا کنید، باید با گیفت کارت نسخۀ اصلی آن را بخرید.

پادکست Breaking News English

اگر می‌خواهید از اخبار سراسر دنیا به زبان انگلیسی مطلع شوید، شنیدن اپیزودهای سه دقیقه‌ای این پادکست را از دست ندهید. جالب است بدانید که فایل‌های موجود در Breaking News English به سه دستۀ مبتدی، متوسط و پیشرفته تقسیم شده‌اند؛ پس دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد. این پادکست رایگان است و برای استفاده از آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

پادکست Luke’s English Podcast

با شنیدن Luke’s English Podcast هرگز خسته نمی‌شوید! لوک خالق این برنامه، یک معلم زبان انگلیسی است که تمام محتوای پادکست خودش را با چاشنی شوخی و خنده و سرگرمی ضبط کرده است. اگر می‌خواهید با یک سرعت نرمال زبان انگلیسی را به‌ شیوۀ جذاب یاد بگیرید، همین حالا این پادکست رایگان را دانلود کنید.

پادکست Podcasts in English

اگر برای رونق در کسب‌وکار خودتان نیاز به تقویت زبان انگلیسی دارید، این پادکست کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. در Podcasts in English اپیزودهای صوتی کوتاه در سه سطح مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز خودتان می‌توانید آن را انتخاب کنید.

پادکست Culips

شنیدن این پادکست درواقع ماجرای یک تیر و چند نشان است! چراکه هم می‌توانید زبان انگلیسی را به ‌روش آسان یاد بگیرید، هم داستان‌های جذابی بشنوید، هم با مکالمات روزمره آشنا شوید و هم به دنیایی از لغات و اصطلاحات جدید دسترسی پیدا کنید. راستی در این پادکست چند اپیزود به‌شکل رایگان وجود دارد، اما برای گزینه‌های بیشتر باید با خرید گیفت کارت حق عضویت پرداخت کنید.

پادکست Splending Speaking

شنیدن این پادکست یک تجربۀ عالی برای تقویت مهارت شماست. هر زمان که احساس کردید زبان انگلیسی را تا مرحلۀ متوسط یاد گرفتید با Splending Speaking مهارت شنیداری خودتان را به ‌مرحله پیشرفته برسانید. در این پادکست بیشتر اپیزودها به‌شکل مکالمه‌های جذابی است که از شنیدن آن به‌هیچ‌وجه خسته نمی‌شوید. اگر تصمیم به ‌استفاده دایم از این پادکست را دارید باید نسخه‌های پولی آن را خریداری کنید.

پادکست Quality Time ESL

این پادکست زبان انگلیسی را به ۴ روش مختلف به شما آموزش می‌دهد و می‌تواند گزینۀ خوبی برای دانشجویان باشد، چراکه بییشتر اپیزودهای آن به‌شکل رایگان ارائه می‌شود و تنها با مبلغ کمی به تمام منابع دسترسی پیدا می‌کنید.

متاسفانه همانطور که می‌دانید در هنگام استفاده از نسخه‌های رایگان پادکست‌ها به دام تبلیغات مزاحم میفتیم که گاهی تعداد آن‌ها آنقدر زیاد است که وقت زیادی از ما می‌گیرد. جوری که گاهی بیشتر از این‌که زبان یاد بگیریم، تبلیغ می‌شنویم! حالا چطور می‌توانیم به پادکست‌های ‌غیر رایگان یا نسخۀ پریمیوم اپلیکیشن‌های اسپاتیفای و اپل دسترسی پیدا کنیم؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از گیفت کارت است. گیفت کارت یا کارت اعتباری مجازی چیزی مانند کارت‌های عابربانک شماست که با خرید و شارژ آن‌ها می‌توانید از فروشگاه‌ها و کمپانی‌های بزرگی مانند اپ‌استور، آمازون، گوگل پلی و… به‌راحتی خرید کنید.

گیفت کارت اپل ، گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اسپاتیفای نه تنها برای دسترسی به دنیایی از پادکست‌ها مناسب هستند، بلکه برای خرید سایر نرم‌افزارهای پولی هم گزینۀ بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شوند.

برای دانلود بدون محدودیت نرم‌افزارها در گوشی آیفون گیفت کارت اپل و در گوشی‌های اندروید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید. اگر هم به‌دنبال اکانت پرمیوم هستید گیفت کارت اسپاتیفای می‌تواند برای شما مفید باشد.

حالا گیفت کارت معتبر از کجا بخریم؟

اگر به‌دنبال یک وب‌سایت مطمئن برای خرید گیفت کارت می‌گردید می‌توانید وارد موبوگیفت شوید و به‌صورت آنی و با پشتیبانی ۲۴ساعته گیفت کارت موردنظرتان را تحویل بگیرید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها