صفحه پذیرفته شدگان آزمون استخدام قوه قضاییه ۹۲/۱۱/۱۱ + دعوت بکار افراد با تامین اعتبار

با سلام و عرض تبریک به قبول شدگان و آرزوی سربلندی تمامی همراهان وب سایت estekhtam.com

این صفحه برای بحث و تبادل نظر دوستان پذیرفته شده در این آزمون که بالغ بر ۵۰۰۰ نفر می باشند ایجاد شده تا در بقیه مراحل این آزمون با یکدیگر در ارتباط و پیگیر مراحل باشند!

خبر ۹ تیر ۹۴ استخدام: آخرین خبر از استخدام کارمندان قوه قضائیه/ دعوت بکار افراد با تامین اعتبار

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا امینی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی –قضایی خبرگزاری میزان در این باره که  قوه قضائیه به نیروی انسانی در همه حوزه ها نیازمند است و مسئولان عالی قضایی و حتی ریاست قوه قضائیه بارها به این مسئله تاکیدکرده اند، گفت: با توجه به این موضوع، هنوز تکلیف بسیاری از افرادی که در آزمون استخدامی کارمندی سال ۹۲ قوه شرکت و همه مراحل گزینش و استخدام را طی کرده اند مشخص نیست.

وی افزود: بسیاری از افرادی که در این آزمون شرکت کرده بودند امروز در استان ها و شهرهای مختلف مشغول به کارند، اما نزدیک به ۲ هزار نفر از کسانی که در این آزمون پذیرفته شده و مراحل استخدامی خود را انجام داده اند هنوز منتظر حکم مشغول به کار هستند.

وی درباره تاخیر صدور حکم انشایی این افراد گفت: متاسفانه  نبود اعتبار کافی و عدم تامین اعتبار علت این تاخیر است و به اندازه ای که تامین اعتبار برای قوه قضاییه امکان پذیر باشد، برای قبول شدگان حکم  انشایی صادر شده است.

معاون نیروی انسانی قوه قضاییه افزود: ۲ هزار ۲۰۰ نفر تعداد کسانی است  که مراحل استخدام خود را طی کرده و منتظر حکم انشایی هستند؛ که به محض تآمین اعتبار آنهار را برای شروع به کار دعوت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی گفت: من قبول دارم کسانی که در این آزمون قبول شده اند حق دارند تکلیفشان به سرعت مشخص شود ومی دانم افرادی که در این آزمون استخدامی شرکت کرده برنامه ریزی های را برای زندگی خود انجام داده اند و به آنها حق می دهم که امروز انتقادی نسبت به این موضوع داشته باشند.

معاون نیروی انسانی قوه قضاییه  خاطرنشان کرد: ریاست محترم قوه قضاییه برای حل این مشکل گفت و گو هایی با مقام معظم رهبری داشته و نامه ای را به ایشان نوشته اند تا انشاالله امکانی پیش آمده و این تأمین اعتبار صورت گیرد تا بتوانیم در اسرع وقت این قبول شدگان را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه بعید است توانایی جذب کل ۲ هزار نفر در سال ۹۴ امکانپذیر باشد، تصریح کرد: البته به میزانی که معاونت راهبردی قوه قضاییه تامین اعتبار کرده  و به ما اعلام کند به همان مقدار می توانیم دعوت به کار کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی تصریح کرد: مشکل فقط در اعتبار بودجه است و در اصل مجوز جذب و استخدام مشکلی وجود ندارد و مجوز های آنها را گرفته ایم و به کار گیری این افراد با فرض وجود بودجه هیچ مانعی ندارد.
وی در پایان گفت: از سوی ناحیه معاونت نیروی انسانی مشکلی برای جذب وجود ندارد و تنها نبود اعتبار مانع از جذب این افراد شده است؛ شاید معاون راهبردی برای حل این مشکل رایزنی های را انجام داده  و اطلاع بیشتری داشته باشند.

خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۳ – اعلام نتایج و دریافت تأئیدیه مصاحبه حضوری  مقدماتی و تحویل

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ دادگستری کل استان البرز در ( مصاحبه حضوری –   مقدماتی ) لطفا جهت دریافت  نتیجه مصاحبه حضوری  ابتدا به  مدیریت امور اداری طبقه چهارم اتاق ۴۲۲  و سپس  مدارک ذیل الذکر را در تاریخ  ۱۶/۰۲/۱۳۹۳ از ساعت  ۷:۳۰  لغایت ۱۶:۰۰  به آدرس عظیمیه –  بلوار طالقانی شمالی – بالاتر از میدان طالقانی –  دادگستری استان البرز- طبقه دوم – هسته گزینش دادگستری استان البرزتحویل نمائید.

واحدگزنیش:۳۲۵۱۸۸۶۵-۰۲۶

واحداستخدام:۳۲۵۰۵۷۵۸-۰۲۶

۱-اصل و کپی تمام صفحات  شناسنامه (A 4)

۲- اصل و کپی کارت ملی (پشت ورو) (A 4)

۳- اصل و کپی کارت پایان خدمت (پشت ورو) (A 4)

۴-اصل و کپی مدرک تحصیلی (A 4)

۵-گواهی ایثارگری ،بسیج و ……..

۶-عکس ۴×۳  زمینه سفید (۶ قطعه)

مدیریت امور اداری و نیروی انسانی دادگستری کل استان البرز

خبر ۷ اردیبهشت ۹۳ –اعلام نتایج مصاحبه حضوری – مقدماتی وتحویل مدارک گزینش استان البرز

داوطلب گرامی لطفا در تاریخ ۰۷/۰۲/۱۳۹۳  (روز یکشنبه )طبق لیست ذیل جهت دریافت  نتیجه مصاحبه حضوری  ابتدا به  مدیریت امور اداری طبقه چهارم اتاق ۴۲۲ مراجعه   و سپس  مدارک ذیل الذکر را در همان روز از ساعت  ۷:۳۰  لغایت ۱۶:۰۰  به آدرس عظیمیه –  بلوار طالقانی شمالی –   بالاتر از میدان طالقانی – دادگستری استان البرز- طبقه دوم – هسته گزینش قوه قضائیه در دادگستری استان البرز تحویل نمائید.

 تلفن:۳۲۵۱۸۸۶۵-۰۲۶

۱-اصل و کپی تمام صفحات  شناسنامه (A 4)

۲- اصل و کپی کارت ملی (پشت ورو) (A 4)

۳- اصل و کپی کارت پایان خدمت (پشت ورو) (A 4)

۴-اصل و کپی مدرک تحصیلی (A 4)

۵-گواهی ایثارگری ،بسیج و ……..

۶-عکس ۴×۳  زمینه سفید (۶ قطعه)

اسامی پذیرفته شدگان در مصاحبه ی حضوری به تصویری پیوستی در خبر مراجعه شود

خبر ۳ اردیبهشت ۹۳ – اطلاعیه دادگستری کل استان خراسان رضوی در مورد اسامی و زمان انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزنون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه

 فهرست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه مورخ ۹۲/۱۱/۱۱ جهت انجام مصاحبه بانضمام زمان برگزاری

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه مورخ ۹۲/۱۱/۱۱جهت انجام مصاحبه بانضمام زمان برگزاری آن به شرح لیست پیوست اعلام می­گردد. از پذیرفته شدگان دعوت می شود با همراه داشتن مدارک ذیل در تاریخ و ساعت مشخص شده به دادگستری کل استان خراسان رضویبه آدرس: مشهد خیابان ساجدی، بین ساجدی ۷ و۹، طبقه دوم اداره استخدام مدیریت امور اداری و نیروی انسانی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است همراه داشتن اصل و سه سری کپی یک رو در برگه A4از مدارک ذیل الزامی می باشد.
مدارک لازم:
۱-     شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل وی(کپی از تمام صفحات)
۲-     کارت ملی ( کپی پشت و رو)
۳-     کارت پایان خدمت یا معافیت (برای متقاضیان مرد) (کپی پشت و رو)
۴-     مدرک تحصیلی
۵-     ۱۲ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ پشت نویسی شده

خبر ۱۹ فروردین ۹۳ -قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ دادگستری کل استان البرز

لطفا مدارک ذیل الذکر را بر مبنای تاریخ و ساعت ذکر شده  به آدرس: عظیمیه –  بلوار طالقانی شمالی –   بالاتر از میدان طالقانی –  دادگستری کل استان البرز- طبقه چهارم – مدیریت امور اداری و نیروی انسانی – اتاق ۴۲۲  تحویل نمائید   .

   تلفن :۳۲۵۰۵۷۵۸-۰۲۶

۱-اصل و کپی تمام صفحات  شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (A 4 دو سری)

۲- اصل و کپی کارت ملی (پشت ورو) (A 4 دو سری)

۳- اصل و کپی کارت پایان خدمت (پشت ورو) (A 4 دو سری)

۴-اصل و کپی مدرک تحصیلی (A 4 دو سری)

۵-پرینت ثبت نام اینترنتی

۶-اصل فیش واریزی

۷-عکس ۴×۳  زمینه سفید (۱۲ قطعه)

۸- برای پذیرفته شدگان بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی نامه با ذکر نوع ایثارگری الزامی میباشد.

مدیریت امور اداری و نیروی انسانی

دادگستری کل استان البرز

خبر ۱۶ فروردین – اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری استان خراسان شمالی

پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری استان خراسان شمالی می توانند از تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۹۳ به مدت یک هفته قبل از ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده به امور اداری دادگستری کل استان واقع دربلوار ۴۲ متری – سایت اداری مراجعه نمایند.
۱- اصل شناسنامه خود و همسر و فرزندان (سه سری تصویر از صفحات اول و دوم در سایز (A4
۲-اصل کارت ملی خود و همسر و فرزندان ) سه سری تصویر پشت و رو در سایز (A4
۳-اصل کارت ایثارگری (در صورت وجود سه سری تصویر از آن در سایز (A4
۴- اصل مدرک تحصیلی (سه سری تصویر از آن در سایز (A4
۵- کارت پایان خدمت ) سه سری تصویر پشت و رو در سایز (A
۶- ۱۶ قطعه عکس ۳ در ۴

۷- فرم ثبت نام
آدرس سایتwww.dadkhs.ir

خبر ۱۱ فروردین ۹۳ – پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری استان فارس بایستی از تاریخ ۱۶  فروردین ماه ۹۳ در مهلت ۱ هفته با در دست داشتن مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده به اداره استخدام  دادگستری کل استان فارس واقع درشیراز، میدان شهداء (شهرداری)، دادگستری کل استان فارس مراجعه نمایند.
۱- اصل شناسنامه خود و هسر و فرزندان

۲- اصل کارت ملی خود و همسر و فرزندان

۳- اصل کارت ایثارگری (در صورت وجود)

۴- اصل مدرک تحصیلی

۵- کارت پایان خدمت

۶- ۱۲ قطعه عکس ۳ در ۴ (ویژه پذیرفته شدگان ایثارگر)

۷- فرم ثبت نام (ویژه پذیرفته شدگان آزمون)

 

تلفن تماس اداره استخدام دادگستری استان فارس:

۰۷۱۱-۲۲۳۰۵۰۰

۰۷۱۱-۲۱۳۲۲۹۴

 

اداره استخدام دادگستری فارس

برای زمان مصاحبه و مراحل بعدی هم گفتند اعلام نکرده اند زمانی خاصی را برای این موضوع.

– الان زنگ زدم به موسسه معین
خانمی که گوشی رو برداشت ازش پرسیدم که منظورتون از اطلاعیه دوم چیه؟
گفتش که منظورمون اینکه این اسامی که روز ۱۲/۲۶ اعلام کردیم نفرات اصلی هستند و نفرات ذخیره رو ۱/۹ اعلام می کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۱۲)

  1. غیربومی تهران گفت:

    سلام من هم جزو سری دوم هستم برای مصاحبه ی اولیه نرفتم فقط فرم گزینش پر کردم و اومدن تحقیقات الانم منتظر مصاحبه ی گزینشم،اصلا برای چی به ما دیرتر از بقیه خبر قبولی رو دادن، مگه ما جزو نیروهای ذخیره هستیم،به من مهرماه خبر دادن و تا الانم فقط برای تکمیل فرم گزینش یه بار باهام تماس گرفتن،دوستان لطفا کسایی که می تونن حضوری پیگیری کنن و اگه نمی تونین لطفا تماس بگیرین،من هر روز زنگ میزنم ولی درست درمون جواب نمیدن،اگه شماره واحد گزینش رو دارین لطفا توی سایت قرار بدین،تو رو خدا بیاین جدی بگیریم تا کارمون به ماه های بعد نکشه.

  2. تهران گفت:

    دوستانی که مصاحبه رو انجام دادن و رفتن سر کار لطفا جواب بدن : آیا در زمان مصاحبه نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر مثل تافل و آیلتس و یا هرچیز دیگه ای هست؟

  3. مرتضی گفت:

    سلام دوستان،کسی هست تا الان مصاحبه ی گزینش نرفته باشه؟

    • تهران گفت:

      سلام. بله. حدود ۴۰ نفر از نیروهای ستادی هستیم که هنوز نرفتیم گزینش. در واقع جزو لیست دوم هستیم.

      • غيربومي-تهران گفت:

        سلام شما اطلاعی از وضعیت ما ندارین؟چی میخواد بشه؟؟؟اخه تا کی انتظار …..توروخدا اگه خبری دارین به ماها هم بگین ی خورده اروم شیم

        • تهران گفت:

          سلام. آخرین خبر قبل عید این بود که لیست دوم بچه ها قرار بود بره کمیسیون واحد جذب و آزمون و پس از تائید مدارک توسط اونها بره برای قسمت گزینش. با این روند احتمالا کار ما حد اقلش ۶ ماه دیگه طول میکشه.

    • غیربومی تهران گفت:

      سلام من هم جزو سری دوم هستم برای مصاحبه ی اولیه نرفتم فقط فرم گزینش پر کردم و اومدن تحقیقات الانم منتظر مصاحبه ی گزینشم،اصلا برای چی به ما دیرتر از بقیه خبر قبولی رو دادن، مگه ما جزو نیروهای ذخیره هستیم،به من مهرماه خبر دادن و تا الانم فقط برای تکمیل فرم گزینش یه بار باهام تماس گرفتن،دوستان لطفا کسایی که می تونن حضوری پیگیری کنن و اگه نمی تونین لطفا تماس بگیرین،من هر روز زنگ میزنم ولی درست درمون جواب نمیدن،اگه شماره واحد گزینش رو دارین لطفا توی سایت قرار بدین،تو رو خدا بیاین جدی بگیریم تا کارمون به ماه های بعد نکشه.

  4. جلال گفت:

    دوستان اگه کسی شماره ساختمانی که ابلاغ هارو تو تهران صادر میکننو بذاره ممنون میشم.

  5. جلال گفت:

    بنده شهرستانی ام..اگه دوره آموزشی به ابلاغ ریالی مربوط نمیشه میخوام حضوری برم تهران پیگیر حکمم بشم تا آخر هفته هم بیشتر فرصت ندارم چون سال مالی را میبندن و میره جزء دیون…

  6. جلال گفت:

    سلام دوستان عزیز…خواهشا اگه کسی میدونه جواب بده..آیا صدور ابلاغ ریالی مشروط به گذروندن دوره آموزش بدو خدمته..؟تو رو خدا جواب بدین.

    • خوزستان گفت:

      سلام دوست عزیز.. برای ما که اینطور بوده بعد از اموزش اول برای متاهل ها قبل عبد حکم زدن فروردین هم برا بقیه موفق باشید.

  7. هرمزگانی ها جواب بدن گفت:

    سلام
    از دوستان هرمزگانی کسی هست که دی ماه یا بهمن ماه کلیه کارهای اداریش تمام شده باشه و تا الان براش ابلاغ شروع بکار اومده باشه؟
    لطفا اگه کسی هست اطلاع رسانی کنید. ممنونم

  8. سیما گفت:

    سلام دوستان،چند تا سوال داشتم از خدمتتون اگه می دونید لطفا راهنماییم کنید
    -بنده هنوز برای مصاحبه ی گزینش دعوت نشدم اما تحقیقات محلی صورت گرفته،چادری نیستم میخواستم بپرسم اگه روز مصاحبه با پوشش چادر برم اشکالی داره؟
    -غیربومی تهران هستم آیا شرایط غیربومی در مصاحبه تاثیر گذار است یا قبل از آن در آزمون کتبی لحاظ شده ؟
    -با مدرک کارشناسی شرکت کردم این در حالیه که الان مدرک کارشناسی ارشد دارم ولی زمان شرکت در آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد بودم،آیا لازم است رو زمصاحبه مدرک کارشناسی ارشد را همراه داشته باشم و در این باره توضیح بدهم؟
    -این مصاحبه سه برابر ظرفیت است یا اینکه کلیه افراد شرکت کننده نفرات اصلی هستند؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بدین

    • کاردان شبکه تهران گفت:

      منم دقیقا شرایط شمارو دارم
      فکر میکنم باید چادر بپوشیم
      اسفند واسه من از شهرستان محل تولدم حراستش زنگ زدن گفتن پرونده ات اومده اینجا ولی دیگه خبری نشده
      هر کسی خبردار شد بیاد اینجا بگه
      خسته شدم از انتظار یه ساله نمیتونم برنامه درست بچینم واسه زندگیم از بس امروز فردا کردن اینا یا بگن میشه یا نمیشه دیگه چرا انقدر طولش میدن اخه

    • تهران گفت:

      ۱ – کلیه نفرات پذیرفته شده طبق اطلاع بنده نفرات اصلی هستند و سه برابر ظرفیتی وجود ندارد. بنابراین اگه قبول شدید نگران بومی یا غیر بومی بودن نباشید.
      ۲ – من هم مثل شما هنگام آزمون دانشجوی ارشد بودم و فعلا نمیدونم باید چکار کنم؟

  9. سیما به تهران گفت:

    سلام،من ۹ دی ۹۳ مدارکم رو به گزینش تحویل دادم و حدودا یک ماه و نیم پیش اومدن تحقیقات محلی از همسایه ها و باچند نفر از دوستان و آشنایانی که اسامی و شماره هاشون رو توی فرم گزینش نوشته بودم تماس گرفتند ،راجع به رعایت حدود شرعی،حجاب،نداشتن سوپیشینه شخصی و خانوادگی،شرکت در تظهرات و انتخابات و… پرسیدند.شهرستان محل اقامتم نتیجه ی گزینش رو قبل از عید فرستاد تهران،اما هنوز از گزینش تهران تماس نگرفتن!!و نمی دونم چیکار کنم،کسی شرایطش مثل من هست؟

  10. تهران به داود گفت:

    نه آقا داود عزیز اینجور نیست. دادگستری شهرستان اصلا در جریان نیست. من پرسیدم اصلا خبر نداشتند. چون ما مدارک رو همون تهران تحویل دادیم و نیروهای ستاد برای استان تهران هست فقط اونا در جریان کارا هستند.

    • داوود به تهران گفت:

      بله شما درست میگید این استخدامی برای نیروی ستادی تهران هستش و کارای استخدامی رو تهران انجام میده، ولی کسایی که شهرستانی هستن کار تحقیق محل رو گزینش شهرستان انجام میده بعد نتایج تحقیقات محل رو به تهران میفرستن برای انجام مصاحبه. شهرستان تنها کاری که انجام میده تحقیق محل هست بقیه کارها تهرانه.
      من هم مثل شما چرسیدم هم گزینش تهران و هم شهرستان و مطمن باشید که میدونم بهتون میگم. اونها خبر دارن.

    • سیما به تهران گفت:

      دادگستری شهر محل اقامتتون وظیفه ی تحقیقات محلی رو به عهده داره،چون برای من هم از دادگستری شهرستانمو اومدن تحقیقات،در واقع از تهران مدارک مربوط به گزینش برای پیگیری به شهرستان ها فرستاده میشه،حداقل یه بخش از گزینش رو دادگستری شهرستان انجام میده مراحل دیگ مثل تحقیقات از محل تحصیل و کار و…رو ممکنه گزینش تهران انجام بده

  11. تهران به سیما گفت:

    سلام به شما. منم غیربومی ستاد هستم ولی جزو سری دوم بچه ها بودم که لیست اونها رفته واحد جذب و آزمون که از اونجا پس از تصویب در کمیسیون بره واحد گزینش. فعلا هیچ خبری نیست. شما از کجا فهمیدید که اومدن یرای تحقیقات محلی؟ شما به گزینش، مدارک تحویل دادید یا نه؟ تو تحقیقات محلی چی پرسیده بودن؟؟؟؟ اگه خبر جدیدی شد خبر بدید لطفا…..

  12. سیما گفت:

    سلام،من اسفند ۹۲ امتحان دادم،غیربومی تهرانم،هنوز برای مصاحبه ی گزینش نرفتم اما تحقیقات محلی اومدن،کسی تو شرایط من هست؟پس کی زنگ میزنن؟

    • داوود گفت:

      سلام دوست عزیز< من هم مثل شما غیر بومی هستم و تا حالا مصاحبه نرفتم. باید شهرستان نتایج تحقیقات رو بفرسته برای تهران بعد تهران دعوت به مصاحبه میکنن. شما میتونید از گزینش دادگستری شهرستان خودتون پیگیری کنید که پرونده رو فرستادن تهران.

  13. خوزستان گفت:

    سلام دوستان حکم سینگل ها هم اومد اما چه حکمی نسبت به متاهل ها خیلی پایینه ۱۵۷۰هم شد حکم متاسفانه چرا اینقدر کم مسول ابلاغ چه فرقی با بقیه داره که حکمشون اینقدر پایینه بقولی سال جدید ۱۵درصد افزایش داشته این شده در غیر اینصورت ادامس هم نمیشد باهاش خرید خخخخخخ بعضی از دوستان مدیریت حکمشون ۱۹۰۰اومده اما ابلاغ ۱۵۷۰ تو یک ازمون قبول شدیم همه پیمانی و همه لبسانس :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    • اهواز گفت:

      سلام دوست عزیز ، من هم مسؤول ابلاغ قبول شدم منتظر تماس کارگزینی هستم برای طی مراحل بعدی ، از قبولی گزینش تا شروع بکار چقدر زمان میبره ؟ سوال دوم اینکه شما از روز اول در پست خودتون شروع بکار کردی ؟ تشکر

      • خوزستان به اهواز گفت:

        سلام دوست عزیز نگران نباش وقتی مرحله گزینش رو رفتی بعدشم یه ازمون ساده قران میدی و دیگه نهایتا یک ماهه باید ابلاغ شروع به کارت بیاد خودتم مرتب پیگیر باش ک ابلاغت اومد سریعا برا معرفی انشالله بری …..سوال دیومت:اره من برای شروع تقریبا دوهفته واحد ابلاغ بودم بعدشم خوشانس بودم منتقل شدم به شعب کیفری الانم خدا روشکر کارهای شعبه رو یاد گرفتم شناسه کاربری هم برای من منشی دادگاه زدن فرق شعب با قسمت های دیگه اینه که اضافه کاریش بیشتره و برای ما ک رشتمون حقوقه با مراحل صدور رای بهتر اشنا میشیم و ……….۵ماه مشغول بودم که بعد عبد ابلاغ ریالیم اومد الان شنبه انشالله میرم سر کار حکمم رو میگیرم ۱۵۷۰خدا روشکر.. انشالله هر چه زودتر همه از بلاتکلیفی در بیان یاعلی مدد:))))))))))))))))))موید باشین.

  14. تهران 93 گفت:

    سلام دوستان عیدتون مبارک . کسی خبر جدیدی نداره . همه بچه ها رفتن مصاحبه؟

  15. کارمند گفت:

    سلام ، نوروز همه شاد باد ، بچه های خراسان کسی خبر جدیدی داره ؟ فروردین یا اردیبهشت خبری از حقوقها میشه یا نه ؟

  16. اردبیل گفت:

    من امروز از امور مالی اداره کل دادگستری اردبیل پیگیر شدم گفتن این ماه انشاا… واریز حقوق صددرصده فقط یکماه میره دیون. خدا کنه که بشه.

  17. تهران به غیربومی ستاد گفت:

    سلام. شما برای کدام استان قبول شدید؟ برای استان تهران؟

    • غیر بومی ستاد گفت:

      سلام بله برای استان تهران دیگه ستاد فقط برای استان تهران دیگه ، آقا کسی هست غیر بومی شرایطش مثل من باشه

      • تهران گفت:

        بله دوست عزیز من هم کاملا شرایطم مثل شماست. ولی هنوز برای تحویل مدارک به گزینش هم نرفتم!!!!!!

      • سیما گفت:

        منم شرایطم مثل شماست و هقته ی پیش اومدن تحقیقات محلی،می دونید تا مصاحبه و اعلام نتایج نهایی چقدر طول میکشه؟

  18. غیر بومی ستاد گفت:

    سلام آقا من غیر بومی ستاد هستم برای من تحقیقات محلی اومدن اما همچنان منتظر گزینش هستم معلوم نیست چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. رضا از اردبیل گفت:

    با سلام به همه. استخدامی های اردبیل بیشترشون هم دعوت به کار شدن هم حکم ریالیشونو زدن تاریخ اجرای حکم هم از روز شروع به کارمونه ولی میگن بعلت نداشتن بودجه فعلا از حقوق خبری نیست من خودم الان ۶ ماهه بدون یک ریال دریافتی میرم سر کار

    • از فارس گفت:

      حقوق این چند ماه که رفتیم سرکار رفت جزو دیون. موقع بازنشستگی اگه یادشون بود باهامون تسویه میکنند!!! یعنی عملا بیگاری 🙁
      تازه معلوم نیست بیمه مون هم رد بشه واسه این چند ماه!!!

  20. هرمزگان گفت:

    سلام و درود بر همه عزیزان
    کسی از استان هرمزگان هست که در بهمن ماه، ابلاغ شروع به کار یا حکم ریالیش از تهران اومده باشه؟

    • بندری گفت:

      سلام دوستا عزیز در استان هرمزگان فقط برای ۱۰ نفر از متاهین حکم ریالی اومده.

      • هرمزگان به بندری گفت:

        ضمن تشکر و آرزوی موفقیت، آخرین مرحله از روند استخدامی ( مثلا آزمون کامپیوتر یا تعهد محضری ) چه ماهی به پایان رسید؟

  21. تهران 93 گفت:

    سلام .بچها قبل از من و بعد از من هم برای مصاحبه اومده بودن . ان شاالله کار همه دوستان تهرانی زودتر مشخص بشه از بلاتکلیفی در بیاییم

  22. تهران به تهران 93 گفت:

    تهران ۹۳ اینکه میگن به دلیل عدم تخصیص اعتبار فعلا همه چی معلقه راسته یا نه؟؟؟؟ اگه شما رفتی مصاحبه پس کارا جریان داره دیگه!!! درسته؟ استان تهران که خبری نیست؟؟؟؟؟

  23. تهران 93 گفت:

    سلام دوستان . من هفته پیش برای مصاحبه عقیدتی رفتم . بقیه بچه ها در چه مرحله ایی هستن …

    • اپراتور تهران گفت:

      ایشالله که موفق باشید.راستی نگفتن مرحله بعدی چیه؟وکی خبر می کنن؟

      • تهران 93 گفت:

        سلام . ایشالله شما هم موفق باشید . نه چیزی نگفتن .ولی اینطور که اینا پیش میرن فکر کنم باقی مراحی بیفته برای بعد از عید .

  24. مهشید به تهران گفت:

    منم شهرستان هستم مدارکم حتی نگفتن بیا تحویل بده باید منتظر بمونم لطفا اگه کسی کارش پیش رفته اطلاع بده

  25. مهشید به تهران گفت:

    منم شهرستان هستم مدارکم حتی نگفتن بیا تحویل بده باید منتظر بمونم لطفا اگه کسی کارش پیش رفته اطلاع بده

  26. تهران گفت:

    با سلام مجدد به دوستان!!!
    آقا هیچ کس جواب منو نداد….. کسی هست تو استان تهران که فقط مدارک اولیه رو ساختمان بلوار کشاورز تحویل داده باشه و هنوز منتظر تماس از گزینش باشه؟؟؟؟؟ من هنوز نرفتم مصاحبه یا گزینش و هیچ تماسی هم باهام گرفته نشده. تورو خدا جواب بدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سامان گفت:

      بله گویاهستند و ستادی ها دو گروه بودن.من خودم ۹دی مدارک و تحویل گزینش دادم ولی هنوز خبری نیست دیگه…

  27. رحیم گفت:

    با سلام ، همه استخدام پیمانی هستیم ، لطفا این شایعه ی قراردادی رو باور نکنین و اینقدر بزرگش نکنین و حرف تو دهن همه نزارین.

  28. سمانه گفت:

    یعنی میشه چنین چیزی

  29. رحیم گفت:

    دو نکته:
    لطفا کسایی که حکم ریالی گرفتن با ذکر نام استان اعلام کنن

    کسایی که خبر از اینکه قراردادی میشیم یا نه دارن بگن

    • یک دوست گفت:

      استان البرز همه حکم گرفتن
      من کارشناس امور بانوان با مدرک ارشد ۱۶۱۵۰۰۰

    • علی گفت:

      همه حکم هایی که اومده خورده استخدام پیمانی پس شایعه نکنید.براس سهمیه دارها خورده رسماز یزد حکمم اومده ولی حقوق ندادن

  30. محمود گفت:

    خواهشا کسانی که حکم ریالی گرفتن اعلام کنن

  31. صادق گفت:

    سلام کسانی که حکم ریالی گرفتن اعلام کنن،لطفا.

  32. مهشید گفت:

    سلام دوستان مشکل من تاریخ فراغت بود که حل شده اخه تاریخ فراغت از تحصیل بعد ازمون بود ولی تاریخ اخرین امتحانم قبل ازمون بود با کلی مکاتبات و خواهش تمنا بلاخره بخشنامه زدن . کسی هست مثل من ؟؟
    با بخشنامه جدید الان تو چه مرحله ای هستید ؟

    • تهران گفت:

      سلام به خانم مهشید. ببخشید کار شما دقیقا در چه مرحله ایه؟ گزینش رفتید یا نه هنوز؟؟؟؟

      • مهشید گفت:

        تهران
        سلام به من گفتن بعد از عید دعوت به مصاحبه میشم. شما مشکل منو داشتید

        • تهران گفت:

          ببینید جریان من خیلی مفصله!!!!!! مدرک ارشدم بعد از تاریخ آزمون بود واسه همین فعلا مدرک کارشناسیم رو قبول کردن و گفتن مدرک ارشدت قابل پذیرش نیست. اما تعیین تکلیف واسه همین موضوع چند ماه طول کشید. فقط مدارکم رو ساختمان بلوار کشاورز حدود ۳ ماه پیش تحویل دادم و فعلا واسه مصاحبه یا گزینش خبری نیست. با گزینش هم که تماس گرفتم گفتند قبول شده های استان تهران توی ۲ لیست بودن که اولیش حدود ۱۶۰ نفر بوده و همه رو صدا زدن ولی لیست دوم هنوز واحد جذب و آزمونه و نرفته گزینش و اسم من تو لیست دوم بوده. الان چند ماهی میشه که پا در هوام!!!!!!!!!!!!!!!

    • سعید گفت:

      سلام می گن حکم استخدامی می خواد قراردادی بخوره درسته؟

  33. abed(یاسوج) گفت:

    سلام دوستان. من الان دو ماهه که شروع به کار کردم، توی ابلاغیه نوشته کارشناس IT ولی فعلا به عنوان منشی کار میکنم… بهانشون داشتن مدرک ICDL بود… فعلا از حکم و حقوق و بیمه و …. خبری نیست!!!!

  34. عارف خوزستان به منتظر گفت:

    سلام شما مشکلت چیه من هم مشکل معدل دارم منتظرم ببینم اخرش چی میشه از نامه جدید معاونت چیه

  35. محمد گفت:

    سلام دوستان گرامی
    با عرض معذرت که این خبر رو به شما عزیزان میدم.
    متاسفانه فعلا به علت کمبود شدید بودجه خبری از دعوت و کار نیست.
    قوه قضائیه فقط در حد ۶۰۰ نفر اعتبار داره که به همین تعداد هم دعوت به کار کرده.
    اما متاسفانه کسانی رو که هم دعوت بکار کردند به یک نوعی دارند دادن حکم ریالی طفره میرند.
    دعا کنید بودجه تامین بشه. وگرنه برای کسانی که دعوت بکار شدند خبری از حکم ریالی نیست و برای کسانی که کارای استخدام رو انجام دادند خبری از دعوت بکار.

  36. منتظر گفت:

    دوستان عزیز برام دعا کنید من مشکلات زیادی دارم خیلی زیاد به زحمت قبول شدم وولی تا الان مانع پذیرشم شدن ….برام دعا کنید%%

  37. شهروز گفت:

    سلام دوستان شماره تماس معاونت مالی و اداری کل قوه قضائیه (اقای کهزادی) رو دارین اگر لطف کنین ممنون میشم

  38. منتظر گفت:

    سلام دوستان : لطفا بگید کسی هست که با نامه جدید معاونت (شرط معدل که قبل از اخرین ازمون باشه پذیرفته میشه )دعوت به مصاحبه شده باشه ؟؟؟

  39. از بندرعباس گفت:

    دوستان سلام . من هم اسفند ۹۲ ازمون شرکت کردم . تا مهر ۹۳ چند جلسه مصاحبه و گزینش رفتم . چند سری مدارک دادم بهشون . آخرسر هم گواهی روخوانی قران و گواهی نماز خواستن که اون هم بهشون دادم و باهاشون قرارداد بستم . تعهد گرفتن و چند برگ سوگند نامه هم امضا کردم براشون . ولی از مهر ماه هی این ماه و اون ماه میکنن که شما نیروی حفاظت هستین باید برین تهران دوره آموزشی و تا الان هیچ خبری نیست . کسی در جریان نیست در این مورد . اصلا کسی دوره آموزشی رفته ؟

  40. فرشيد گفت:

    سلام به همگی بچه ها من ٢ /٩/تمام کارهامو انجام دادم مدارکمو تحویل دادم به کارگزینی … دادگستری کل خراسان گفتم دو هفته تا دو ماه دیگه اماده بکار میشی … ابلاغ میزنیم ولی الان دو ماه چند روزه که اصلا خبری نیست زنگ هم میزنم میگن تهران ابلاغ صادر نمیکنه … موندم بخدا لطفا راهنمایی کنید و اگر کسی تلفنی از تهران داره بمن اطلاع بدید ممنون میشم … اینجا که حرچی میگی جواب نمیدن …

    • بندری گفت:

      سلام. اقای فرشید.
      دوست عزیز متاسفانه دادگستری به مشکل کمبود بودجه بر خورد کرده اند.
      من خودم جدیدا شروع به کار کردم. اقای کهزادی مهاون مالی اداری کل قوه قضائیه در بندرعباس گفت که ما در ازمون سال گذشته فقط توانستیم سه هزار نفر رو جذب کنیم. که از این تعداد فقط اعتبار به اندازه ۶۰۰ نفر داریم.
      و فعلا همین ۶۰۰ نفر رو جذب می کنیم. و شروع بکار الباقی کسانی که جذب شده اند منوط به تامین اعتبار است.در حال حاصر دادگستری حتی در دادن بودجه جاری خودش مشکل داره. به خدا توکل کنید که بودجه تامین بشه.به احتمال زیاد شروع به کار شما سال اینده است.به شرط تامین بودجه.

  41. شبکه تهران گفت:

    سلام امروز واسه منم رفتن حراست محل کارم تحقیق
    دوستان اگه سوالایی که واسه مصاحبه میپرسن رو میدونید بذارین اینجا
    اگه خدا بخواد کار ما هم درست شه خیلی خوب میشه

  42. منتظر گفت:

    سلام دوستان من تازه مدارکم دادم نمی دونم کی زمان مصاحبه و گزینش هستش خیلی استرس دارم نمیدونم باید چی بخونم ؟؟؟؟

    • تهران گفت:

      سلام دوست عزیز. شما برات اس ام اس اومد و رفتی گزینش یا مثل من فقط مدارک اولیه رو ساختمان بلوار کشاورز تحویل دادی؟ واسه من هنوز از گزینش هیچ تماس یا اس ام اسی نیومده. من این چند روزه هرچی میپرسم هیچ کس جواب نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا شما جواب بده.

      • شبکه تهران گفت:

        سلام امروز واسه منم رفتن حراست محل کارم تحقیق
        دوستان اگه سوالایی که واسه مصاحبه میپرسن رو میدونید بذارین اینجا
        اگه خدا بخواد کار ما هم درست شه خیلی خوب میشه

      • شبکه تهران گفت:

        دوست عزیز شما چرا از بچه های اینجا میپرسی خودت پیگیر کار خودت شو یه موقع دیر نشه این شماره هسته گزینشه که به من زنگ زدن مدارکو بردم زنگ بزن ببین اسمت هست یا نه
        ۸۸۹۲۴۳۴۳

    • تهران بزرگ گفت:

      با سلام. احکام و مسایل روز و دعاهای معمول مثل توسل و کمیل و زیارت عاشورا و قرآن رو مطالعه و مرور بفرمایید.

  43. تهران 93 گفت:

    سلام دوستان تهرانی . برای من هم اومدن تو محلمون و هم محل کارم تحقیق کردن . بقیه بچه ها در چه وضعیتی هستن . بیاید اینجا بگید حداقل استرسمون کمتر میشه

    • تهران گفت:

      سلام دوست عزیز. شما مدارک اولیه رو کی به ساختمان بلوار کشاورز تحویل دادید؟ اومدن تحقیقات محلی در مورد چه چیزائی سوال پرسیده بودن؟

      • تهران 93 گفت:

        سلام من یه بار شهریور مدارکمو بلوارکشاورز تحویل دادم بعدش دی ماه به من اس دادن که مدارکمو ساختمان مدیریت منابع انسانی خ سمیه تحویل بدم . اونجا دوباره فرم پر کردیم و بعد اومدن تحقیق . شما اگه می تونی با این مدیریت منابع انسانی تماس بگیر یا حضوری برو . به امید خدا درست میشه

  44. stat گفت:

    سلام دوستان
    حکم ریالی بنده هم بالاخره اومد
    کارشناس ارشد آمار مجرد با پست سازمانی کارشناس آمار ..۱۶۴۹۰۰۰
    میگن نزدیک ۲۵۰ تومن کسورات بیمه میخوره و ازش کم میشه
    ۳ ماه ونیم هستش که مشغولم گفتن آخر این ماه حقوقتونو واریز میکنیم ولی معلوم نیس چن ماه رو میدن…

    • سر کار رفته گفت:

      سلام تبریک داداش.یعنی حدودا ۱۴۰۰۰۰۰ دریافتی داری بازم خوبه . فقط اگه میگفتی از کدوم استان هستی ممنون میشدم؟

  45. خوشحال گفت:

    سلام دوستان امروز حکم ریالیم رو گرفتم ۱۶۱۵۹۴۱۹
    مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی پست سازمانی کارشناس امور بانوان شروع بکار ۳ آبان

  46. طهرون گفت:

    سلام به همه دوستان
    من واسه استان تهران قبول شدم. حدود دو ماه پیش مدارکم رو به ساختمان اصلی قوه قضائیه بلوار کشاورز تحویل دادم و گفتند کارتون میره واحد گزینش. بعد از چند وقت که خبری نشد با گزینش تماس گرفتم و معلوم شد که دوتا لیست بوده. لیست اول شامل حدود ۱۶۰نفر که گفتند اسم من توش نیست و لیست دوم هم هنوز نرسیده دست گزینش. از دوستان تهرانی کسی هست که شرایطش مثل من باشه؟؟؟؟؟ خواهشا یکی جواب بده!!!!!!!!!!!! در واقع من فقط مدارک اولیه رو تحویل دادم و کا دیگه ای نکردم

    • .azra گفت:

      سلام به همگی. بچه ها منم مدعرکمو رو ساختمان سمیه تحویل داده بودم که از قرار پنجشنبه دو هفته پیش اومدن از همسایه هامون پرس و جو کردن. از معرف ها هم به دو سه نفر زنگ زدم هنوز سراغ معرف های خودم نرفتن. فعلا همین.

      • بهداد گفت:

        سلام بچه های عزیز تهرانی میشه یه سوال هم در مورد مشکل گرایش بپرسید.کسی خبر نداره مشکل گرایش چی شد؟!؟

  47. شبکه تهران گفت:

    سلام دوستان
    منم چند روز پیش مدارکمو بردم خیابون سمیه تحویل دادم
    کسی میدونه مرحله بعدی چیه؟
    چه سوالایی میخوان بپرسن تو مصاحبه ها
    بچه های تهرانی همدیگرو بی خبر نذارید لطفا هر اتفاقی افتاد بیایم اینجا بهم بگیم انشالله همگی قبول شیم
    من که از بیکاری خسته شدم یک ساله طول کشیده

    • تهران گفت:

      با سلام به همه دوستان
      من واسه استان تهرات قبول شدم و حدود دو ماه پیش مدارکمو به ساختمان اصلی قوه قضائیه بلوار کشاورز تحویل دادم و گفتن برای گزینش تماس میگیریم. بعد از چند وقت که خبری نشد تماس گرفتم که گفتند اسمی قبول شدگان دوتا لیست بوده که لیست اول شامل حدود ۱۶۰ نفر بوده و همه رو صدا زدن و اسم من تو لیست دوم بوده ولی هنوز لیست دوم نرفته گزینش! کسی هست که شرلیطش مثل من باشه؟؟؟؟؟؟؟

      • شبکه تهران گفت:

        سلام درسته فکرکنم پارسال که اسما اعلام شد دو دسته بودیم که گفتن دسته اول اصلی هستن دوم ذخیره (اگه اشتباه نکنم البته)
        اسم من بار اول اعلام شد ایشالله زودتر پیش بره شما هم واسه مراحل بعدی صدا کنن

      • تهران گفت:

        با سلام مجدد به شما دوست عزیز.
        من جزو نیروهای اصلی هستم نه ذخیره. از این بابت مطمئنم چون وقت تحویل مدارک ازشون پرسیدم. فقط کسی میدونه این لیست دوم الان دست کیه و کی میره گزینش؟ من هر چی تماس میگیرم کسی جواب نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!

        • شبکه تهران گفت:

          منم نمیدونم لیست دوم کی میرسه دستشون فقط وقتی گفتم چقدر کار ما زمان میبره اون اقا بهم گفتم فعلا کار زیاد دارین ۱۶۰ نفرید.
          واسه ذخیره و اصلی هم زمان اعلام نتایج دوبار اسامی اعلام شد که اولیا اصلی بودن دومی ذخیره یادتون بیاد اسم شما کی اعلام شده اگه گروه اول بودین برین پی گیری کنید. پایین خبر همین سایت هم نوشته ” الان زنگ زدم به موسسه معین
          خانمی که گوشی رو برداشت ازش پرسیدم که منظورتون از اطلاعیه دوم چیه؟
          گفتش که منظورمون اینکه این اسامی که روز ۱۲/۲۶ اعلام کردیم نفرات اصلی هستند و نفرات ذخیره رو ۱/۹ اعلام می کنیم.”

  48. امید گفت:

    من نزدیک به ۴ ماهه که مشغول شدم

  49. امید گفت:

    این ابلاغ ریالی کی میاد آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  50. عارف خوزستان گفت:

    سلام به همه بخشنامه جدید دادند برای مغایرت پایان خدمت و فراغت حالا گفتن تکلیف معدل هم هفته اینده معلوم میشه بچه های تهران پیگیری کنید صحت داره ………………………..

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها