سهمیه بوشهر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش۵۳۷ نفر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته معلم به برنامه‌های تدوین شده پرداخت و اظهار داشت: در هفته بزرگداشت معلم ویژه برنامه‌هایی در نقاط مختلف استان تدارک دیده شده که ۱۶ نوع برنامه در هفته معلم در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر تجلیل از فرهنگیان نمونه در استان بیان کرد: برگزاری برنامه‌هایی در مناطق ۱۸ گانه استان و تجلیل از معلمان نمونه در همایش ۱۵ اردیبهشت از دیگر برنامه‌هاست .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به کمبود معلم در مدارس استان و جبران آن پرداخت و گفت: سهمیه استان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۵۳۷ نفر است که در روزهای آینده نام نویسی برای آن انجام می‌شود.

کرمی افزود:با برگزاری  آزمون استخدامی آموزش و پرورش  و  بکارگیری نیروهای جدید کمبود معلم  در استان تا حدودی جبران می‌شود.

وی تصریح کرد: پارسال نیز با بکار گیری نیروهای حق تدریس و استفاده از نیروهای بازنشسته و اضافه کار به معلمان کمبود معلم جبران شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بخشی از مطالبات فرهنگیان قبل از نوروز پرداخت شده خاطر نشان کرد: ۵ ماه حق تدریس و پاداش خدمت معلمان در سال ۹۶ هنوز پرداخت نشده که در صورت تامین اعتبار از سوی وزارت آموزش و پرورش در روزهای آتی پرداخت می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها