جذب نیرو در آموزش و پرورش استان قزوین ۱.۵ درصد افزایش یافت

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از قزوین با اشاره به اینکه مهمترین کار آموزش و پرورش فرهنگسازی است، اظهار داشت: در تلاشیم با برپایی مسابقات و جلسات گفتمان و پرسمان علاقمندی مجموعه را برای مصرف کالاهای داخلی بالا ببریم.

وی افزود: تحقق شعار سال نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و همچنین فرهنگسازی است چراکه با فرهنگسازی صحیح و ارائه توضیحات لازم به خانواده‌ها خرید کالای ایرانی یک امر قعطی برای مردم بدل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه جوانان به دو صورت می‌توانند عضوی از نیروهای آموزش و پرورش شوند، خاطرنشان کرد: ورود از طریق کنکور سراسری به دانشگاه فرهنگیان و همچنین شرکت در آزمون استخدامی دو راهی است که جوانان می‌توانند از طریق آن جذب آموزش و پرورش شوند.

وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته ۴۰۰ نیروی پیمانی جذب آموزش و پرورش شده است، بیان کرد: در سال جاری این تعداد به ۶۰۰ نفر نیرو رسیده است.

قاسمی گفت: دفترچه این آزمون استخدامی در پایان فروردین ماه روی سایت سنجش قرار می‌گیرد و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز آزمون برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این آزمون در ۳۰ رشته پایه، نظری، هنرستان، فنی حرفه‌ای و کارودانش برپا می‌شود و این در حالی است که پس از برگزاری آزمون دو برابر ظرفیت از نیروها قبول می‌شوند تا به مرحله مصاحبه راه یابند.

وی تصریح کرد: پس از اینکه داوطلب در آزمون و مصاحبه نمره قبولی را آورد یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره مهارتی و کلاس داری می‌بیند و بعد به آموزش و پرورش راه پیدا می‌کند.

قاسمی افزود: ضروری است که هر فرد در رشته تخصصی خود ثبت نام کند چراکه در غیر این صورت نمی‌تواند در آزمون شرکت کند و یا در صورت شرکت پس از اینکه مشخص شد مدرک تحصیلی با رشته مورد نظر تطابق ندارد حتی در صورت قبولی این فرد رد می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال بر خلاف سنوات گذشته که یک نفر آقا در رشته ای جذب می‌شد، تعداد ۱۰ تا ۲۰ نفر از خانم‌ها و آقایان در تمامی رشته‌ها مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در تلاشیم این آمار افزایش یافته و ظرفیت بیشتری را برای استان قزوین ایجاد کنیم.

قاسمی در پایان با اشاره به اینکه جذب در مقطع پیش دبستانی ضوابط خاصی ندارد گفت: در صورت اعلام نیاز از سوی پیش دبستانی‌ها افرادی که در رشته‌های مشاوره و علوم تربیتی تحصیل کرده اند به این مدارس راه می‌یابند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها