افزایش حقوق معلمان خریدخدماتی

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از افزایش حقوق معلمان خرید خدماتی خبر داد و گفت: ساعات کار این معلمان از این پس طبق قانون کار به صورت تمام وقت محاسبه و حقوق آنان به طور کامل پرداخت می‌شود.
به گزارش بازارکار، محسن حاجی میرزایی، افزود: ساعات کار این معلمان پیش از این به ازای هر ۲۴ ساعت تدریس به صورت نیمه وقت محاسبه می‌شد و حقوق کمتری دریافت می‌کردند.
وی از واریز ۳ هزار میلیارد تومان سود صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب آن‌ها خبر داد و گفت: مجمع هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان هفته گذشته برگزار و سود فرهنگیان عضو محاسبه شد که این سود به حساب فرهنگیان واریز خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: اعتبار لازم برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است و این طرح از فروردین سال آینده آغاز خواهد شد.

حاجی میرزایی تاکید کرد: در تلاشیم تا مطالبات معلمان را تا قبل از اتمام سال پرداخت کنیم.

وی به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برای بازگشایی مدرسه‌ها در سال آینده آماده ایم و اختیاری شدن حضور امسال دانش آموزان در مدرسه نیز با تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هر زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اجازه بدهد مدارس بازگشایی خواهد شد و ما اعتقاد داریم که بسته بودن مدرسه و دور بودن دانش آموزان از آموزش حضوری با مخاطرات پنهان و پایداری روبرو خواهد شد که نه تنها دانش آموزان آسیب می‌بینند بلکه از کیفیت آموزشی پایین تری نیز برخوردار خواهند شد.

حاجی میرزایی یادآور شد: ما همواره متقاضی بازگشایی مدرسه‌ها بوده ایم، اما هر زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اجازه دهد ما این بازگشایی را انجام خواهیم داد که این بازگشایی نه تنها برای سال تحصیلی آینده بلکه ممکن است بعد از تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ و بهتر شدن شرایط کرونایی کشور و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها