اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

شرایط و ضوابط تکمیل مراحل استخدام پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با عنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش، در خصوص نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور؛ قبول شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱- با توجه به اینکه فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده جهت انجام مراحل گزینش از کلیه داوطلبان در مرحله بررسی مدارک و مستندات اخذ شده است لذا نیازی به پر کردن مجدد فرم یا مراجعه حضوری به هسته گزینش استان وجود ندارد. زمان مصاحبه گزینش از طریق هسته گزینش استان به صورت تماس تلفنی به اطلاع شما خواهد رسید. لذا از تماس با هسته گزینش و امور اداری استان در این خصوص جداً خودداری نمایید.

۲ – پذیرفته شدگان نهایی جهت ادامه روند استخدامی ( انجام معاینات پاراکلینیکی بدو استخدام، سپردن تعهد خدمت محضری و معرفی جهت عدم سوء پیشینه ) می بایست نسبت به مراجعه به شهرستان محل خدمت خود اقدام نمایند.

توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد، انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

۳- در صورت تائید صلاحیت­های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و… پذیرفته­ شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت­ آموزی به اطلاعیه­ای که به همین منظور، در پرتال وزارت آموزش­ وپرورش به نشانی www.medu.irدرج خواهد شد مراجعه نمایند.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها