اشتغال حوزه کشاورزی استان بوشهر گسترش می‌یابد

استاندار بوشهر از توسعه کشت گلخانه‌ای در استان خبر داد و گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری شاهد گسترش مشاغل حوزه کشاورزی استان بوشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: زنان در جامعه اسلامی باید این بانوی بزرگ و عظیم‌الشان را الگوی خود قرار دهند.
وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در مورد گام دوم انقلاب افزود: مسئولان باید در راستای امیدآفرینی در جامعه اهتمام ورزند که این مهو با کار و تلاش شبانه‌روزی و فعالیت جهادی و حداکثری محقق می‌شود و همه مدیران موظف هستند آستین‌ها را بالا بزنند و شبانه‌روزی پای کار باشند تا رضایت‌مندی مردم فراهم شود.
استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان خاطر نشان کرد: در استان با پیگیری و نظارت دقیقی که انجام شد، شاهد ایجاد مشاغل زیادی از این تسهیلات بودیم و به‌ویژه در حوزه کشاورزی بیشترین پرداختی را داشتیم که منجر به ایجاد شغل شده است.
گراوند تصریح کرد: در بحث بازآفرینی بافت‌های فرسوده نیز انتظار دارم با همکاری و محوریت اداره کل راه و شهرسازی و همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط، اقدامات لازم انجام شود که علاوه بر اشتغال‌زایی در زیباسازی بافت‌های فرسوده نیز بسیار تاثیرگذار است.
وی ابراز داشت: در زمینه تسهیلات در رونق تولید نیز گام‌های خوبی برداشته شده و به فضل خدا با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال در واحدها هستیم.
استاندار بوشهر بر لزوم حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت آب و هوای استان، کشت گلخانه‌ای بسیار مناسب است و از ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای حمایت می‌کنیم.
گراوند از پرداخت ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در استان بوشهر خبر داد و افزود: در سال جاری بیش از ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده که بیش از ۲ هزار شغل با این تسهیلات ایجاد شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها