رسانه جستجو و درج آگهی استخدامی

امروزه با  یک سرچ کردن ساده در اینترنت با اسامی سایت های مختلفی برای پیدا کردن کار روبرو می شوید. به طور مثال، ایران استخدام، ای استخدام، جاب ویژن، ایران تلنت و … . هر کدام از این سایت هامی توانند به پیدا کردن شغل مورد علاقه تان کمک زیادی کند.

اما نکته مهمی که در این سایت‌ها باید در نظر گرفت این است که شاید موقعیت‌های شغلی در برخی از زمینه ها و همچنین فرصت های دورکاری کم باشد.

سایت دوری جاب یک پلتفرم، برای پیداکردن نیروی متخصص در تمامی مشاغل به صورت حضوری و دورکاری(فریلنسری) و ثبت آگهی استخدامی در وبسایت و کانال های تلگرامی خود است.

 

رسانه درج اگهی استخدامی

 

رسانه ثبت و درج آگهی استخدامی دوری جاب چیست؟

شاید برای بسیاری از ما پیداکردن شغل کمی دشوار باشد زیرا در میان سایت‌های مختلف پیداکردن بهترین پلتفرم کمی سخت است.

رسانه ثبت و درج آگهی استخدامی دوری جاب ، یکی از سایت های معتبر برای جستجو و درج آگهی استخدام برای کارفرمایان است که می تواندبه افراد در پیدا کردن مشاغل مختلف  به  صورت حضوری و دورکاری کمک زیادی بکند.

مزیت‌های دوری جاب:

دوری جاب می‌تواند به‌عنوان ابزار ارزشمندی برای رشد در حرفه‌تان عمل کنند، فرقی ندارد که در سابقه کاری ندارید و تازه کار هستید و یا در حرفه تان مدت‌هاست فعالیت می‌کنید، در سایت دوری جاب با پیداکردن شغل‌های مناسب می‌توانید مهارت‌هایتان را بالاتر ببرید.

به عبارت ساده، دوری جاب برای مبتدیان و متخصصان، یک پلتفرم ساده برای ارتباط با کارفرمایان ارائه می‌دهد.

چرا دوری جاب برای فریلنسرها بهترین است ؟

دوری جاب یک بازار کار برای افرادی است که به دنبال مشاغل مختلفی مانند طراحی گرافیک، بازاریابی، برنامه نویسی، طراحی سایت و حتی به دنبال مشاوره برای انتخاب رشته مورد علاقه شان  هستند، می باشد.

نکته مهم در این سایت کم بودن هزینه‌های خدمات برای ارائه فرصت‌های شغلی است که در بین بقیه سایت‌های همسان بسیار متمایز کرده است.

ویژگی های سایت دوری جاب:

اگر به رسانه ثبت و درج آگهی استخدامی دوری جاب سری بزنید آیتم‌های خاصی را مشاهده خواهید کرد که کار را برای کاریابان و کارفرمایان بسیار ساده کرده است. آگهی‌های استخدامی، کانال‌های تلگرام مخصوص کاریابی، درج آگهی استخدامی و کانال دانشجو که با جذب دانشجویان زیادی از شهرهای مختلف ایران توانسته است برای کاریابی به‌صورت پاره‌وقت و دورکاری بسیار مفید است.

سایت دوری جاب برای چه افرادی مناسب است؟

سایت دوری جاب برای تمامی افرادی که با مهارت‌های مختلف  جویای کار هستند و همچنین کارفرمایانی که به دنبال افراد حرفه‌ای و یا حتی بدون سابقه کار می‌گردند بسیار مناسب است.

بسیاری از موقعیت‌های شغلی در رسانه استخدامی دوری جاب برای مبتدیان همراه با آموزش‌های لازم است و این یک فرصت عالی برای کسانی است که در مرحله ورود به دنیای مشاغل هستند.

عضویت در کانال های تلگرامی استخدام دوری جاب چه مزایای دارد؟

در سایت دوری جاب شما می‌توانید با عضویت در  انواع کانال‌های تلگرامی استخدامی در شهرهای مختلف، فرصت‌های شغلی مختلف را شناسایی کنید و حتی برای آینده خود با استفاده از این اطلاعات برنامه ریزی کنید.

در واقع شما می‌توانید آینده کاری خود را شناسایی کنید و مهارتهای مورد نیاز در جامعه را بشناسید.

چگونه در دوری جاب، شغل موردعلاقه‌مان را پیدا کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی  با ورود به سایت دوری جاب و یا کانال تلگرامی دوری جاب

شغل‌های مورد تقاضا که توسط کارفرمایان درج شده است را پیدا کنید و رزومه‌تان را ارسال کنید.

برای ایجاد یک رزومه حرفه ای هم میتوانید در بخش منو سایت دوری جاب روی رزومه ساز کلیک کنید و یک روزمه خیلی حرفه ای برای کارفرما ها بنویسید. همراه با آموزش نوشتن رزومه حرفه ای در سایت دوری جاب.

در سایت دوری جاب شما باید سطح تخصص خود را ارزیابی کنید تا بتوانید فرصت‌های مربوط به مهارتتان را به راحتی پیدا کنید.

کلام آخر:

امروزه تعداد زیادی سایت برای پیدا کردن شغل وجود دارد اما  انتخاب یک پلتفرم که در همه جا دسترسی به آن آسان باشد، به شما کمک زیادی در ثبت آگهی استخدامی و جستجوی شغل مورد علاقه خود میکند.

امیدوارم، اکنون با درک کاملی که  از رسانه  ثبت و درج آگهی استخدامی  دوری جاب در میان سایت های دیگری مانند ایران استخدام، آی استخدام، جاب ویژن و … دارید، به راحتی بتوانید شروع به رشد حرفه ای خود کنید.

اگر هنوز کاملاً تازه کار هستید و می‌خواهید به برخی از سؤالات اساسی‌ تان مانند « در سایت دوری جاب با مهارتم چقدر می‌توانم درآمد داشته باشم» یا «چه نوع کارهایی می‌توانم با مهارتهایم را پیدا کنم » پاسخ داده شود، به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 

doorijob.com

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها