تصویر بیل گیتس زندانی در Outlook 2010 پیدا شد

نرم افزار مایکروسافت Outlook 2010 به داشتن امکانات جدید معروف است و از جمله این امکانات می توان به “People Pane” اشاره کرد که در حقیقت همان منوی اطلاعات کاربرانی است که با آنها از طریق ایمیل در تماس بوده ایم.

اطلاعاتی مانند زمان قرار ملاقات ها، ایمیل های دریافت و ارسال شده اخیر و همچنین تصویر فرستنده ایمیل همگی در منوی “People Pane” وجود دارند.

از جمله امکانات جالب این منو می توان به رابط اجتماعی (Outlook Social Connector) آن اشاره داشت که تصاویر دوستان شما را اگر در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک عضو باشند بصورت کوچک در کنار ایمیل آنها قرار می دهد. بنابراین در Outlook 2010 اگر فرستنده ایمیل در شبکه اجتماعی خاصی عضو نباشد به صورت پیش فرض یک عکس سیاه و سفید برای او در نظر گرفته می شود.

اما این عکس پیش فرض، عکس کسی نیست جز بیل گیتس که با ظرافت خاصی مشخصات آن حذف شده است تا قابل تشخیص نباشد.

به گزارش سایت ArsTechina ، نه تنها این عکس سیاه و سفید متعلق به بیل گیتس است بلکه مربوط به یکی از خاطرات نچندان خوشایند او می شود یعنی زمانیکه در دهه ۷۰ بدلیل تخلف رانندگی دستگیر شده بود.

هنوز مشخص نیست آیا یکی از برنامه نویسان Outlook 2010 از روی عمد چنین شوخی را با بیل گیتس کرده و یا بیل گیتس خود از چنین امری خبر داشته است. شاید همین روزها خبری خواندید مبنی بر اینکه عکس پیش فرضی که در فیسبوک وجود دارد نیز متعلق به “مارک زوکربرگ” مالک آن است که در یک مهمانی گرفته شده است.

هدف چنین کاری هر آنچه که بوده است کاربران از این پس با دیدن یک تصویر پیش فرض سیاه و سفید در Outlook 2010 به یاد بیل گیتس زندانی خواهند افتاد.

منبع winbeta.net به نقل از microsoft-focus

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها