گوگل سرویس جستجوی زنده (Google Instant) را فعال کرد

روز گذشته، اریک اشمیت مدیر ارشد گوگل از طریق توییتر (Twitter) خبر مهمی را در رابطه با یکی از سرویس های جدید این کمپانی اعلام کرد.

در توییت ارسال شده توسط اریک چنین نوشته شده بود: “پیش بینی می کنم امروز خبرهای مهمی در گوگل باشد. همین الان نیز ما سریع هستیم .. اما می خواهیم بسیار سریعتر باشیم.” که در حقیقت منظور وی سریع بودن در امر جستجوی صفحات وب است.

اما آن خبری که اریک اشمیت می دهد سرویس “لحظه ای” و یا “بلادرنگ” گوگل است. اگر به خاظر داشته باشید پیش از این در وین بتا مطلب و فیلمی در رابطه با سرویس جستجوی زنده گوگل (Live Search Results) منتشر شده بود.

هنگامی که شما به عنوان یک کاربر در باکس جستجوی گوگل شروع به نوشتن مطلبی می کنید، گوگل به صورت پویا نتایج مرتبط با متن نوشته شده را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است، این قابلیت را می توانید هر زمان که مایل باشید فعال و یا غیر فعال نمایید.

به گفته گوگل این خدمات به ازای هر یک جستجو ۲-۵ ثانیه صرفه جویی زمانی دارد یعنی ۳٫۵ میلیارد ثانیه در یک روز برای گوگل. یک نکته واضح نیز آن است که هیچ موتور جستجوی دیگری نمی تواند چنین امکاناتی ارائه دهد و بسیار جالب خواهد بود اگر چنین سرویسی بتواند به دستگاه های موبایل نیز راه پیدا کنید.

منبع : winbeta.net

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها