پی گیری کارها با ایمیل، سریع و ساده

ایمیل واقعا یکی از مهمترین ابزارها در دنیای آنلاین است. هم اکنون تقریبا هر کاری را با استفاده از ایمیل می توان انجام داد. قبلا در روشی را برای مدیریت زمان توسط جی میل را معرفی کردم. در این نوشته نیز سرویس بسیار کارآمدی را برای سر و سامان دادن به کارها معرفی خواهم کرد که استفاده از آن بسیار ساده و جالب است.

مدیر پروژه ای هستید و در حال پی گیری کارهایی که اعضای تیم باید انجام دهند. هر از چند گاهی باید ایمیلی را برای اعضا ارسال کرده و از روند کار مطلع شوید و با مدیر فروش شرکتی هستید و مشتری شما اعلام کرده که  فعلا به محصول شما نیاز ندارد اما ممکن است پس از یک ماه به آن نیاز داشته باشد لذا شما باید پس از گذشت یک ماه با این مشتری تماس بگیرید. اینها تنها بخشی از سناریوهایی است که می توان با استفاده از سرویس FollowUpThen آنها را به بهترین شکل رفع و رجوع کرد.

این سرویس به ساده ترین روش ممکن به شما اجازه مدیریت کارها را می دهد. قبل از بحث در مورد روش استفاده از این سرویس باید بدانید که نیازی به ثبت نام نیست.

کافیست هنگام نوشتن ایمیل، یک نسخه را هم به آدرس FollowUpThen با فرمتهای زیر ارسال کنید. قبل از بررسی فرمت ایمیلها باید به نکات زیر توجه کنید:

درج آدرس FollowUpThen در CC :

اگر گیرنده ایمیل در زمان مقرر به شما پاسخ ندهد هم شما و هم او یک ایمیل یادآوری دریافت خواهید کرد. دریافت کننده ایمیل باید حتما با استفاده از گزینه Reply all پاسخ شما را بدهد تا سرویس FollowUpThen هم از پاسخ داده شدن به ایمیل مطلع شود. البته هر زمانی با ارسال یک ایمیل به [email protected] می توانید دریافت ایمیلهای یادآوری را متوقف کنید.

درج آدرس FollowUpThen در BCC :

تنها شما ایمیل یادآوری دریافت خواهید کرد.

درج آدرس FollowUpThen در TO :

پس از گذشت مدت زمان تعیین شده یک ایمیل یادآوری دریافت خواهید کرد.

تا به حال باید متوجه شده باشید که استفاده از این سرویس با ارسال یک ایمیل به آدرسی با فرمت خاصی به FollowUpThen مقدور است. فرمت این آدرسها را در ادامه ببینید:

بازه زمانی:

روز هفته:

عباراتی که در محاورات استفاده می شود:

تاریخ مشخص:

  • ۲۰۱۰-۰۵-۳۰@followupthen.com

زمان مشخص:

زمان و تاریخ مشخص:

وقایع تکراری:

همانطور که می بینید استفاده از این سرویس بسیار کارآمد و سریع است و نیازی به انجام هیچگونه ثبت نام و یا دیدن تبلیغات نیست. نکته جالب اینکه این سرویس به صورت خودکار منطقه زمانی شما را تشخیص می دهد.

با استفاده از این سرویس به سادگی و سرعت می توان کارها را سازماندهی کرد. اما دوست دارم توجه شما را به نکته دیگری هم جلب کنم.

اگر به سایت این سرویس سری بزنید می بینید که بسیار ساده طراحی شده است ولی در عین سادگی بسیار زیبا بوده و سرویس را با سرعت معرفی می کند. از سوی دیگر برای استفاده از این سرویس رایگان نیازی نیست کارهای اضافه ای همچون ثبت نام را انجام دهید. به نظر من این سایت می تواند نمونه خوبی از روش درست طراحی رابط کاربری باشد. حذف حواشی و پرداختن به اصل موضوع.

منبع : iClub

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها