مدیریت دانلود زمان بندی شده با IDM قویترین دانلود منیجر دنیا

بدون شک از نرم افزار IDM میتوان به عنوان قویترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل یاد کرد. این نرم افزار کم حجم و قدرتمند دارای امکانات منحصر بفردی است از جمله دانلود آسال فایل های ویدئویی از سایت هایی نظیر یوتیوب ، سرعت بالای دانلود فایل ، قابلیت دانلود گروهی فایل ها ، دانلود از سایت های پسورد دار نظیر هات فایل و رپیدشیر ، دانلود زمان بندی شده و بسیاری از امکانات دیگر که در سایت های وارز به آن اشاره شده است.

اما هدف ما معرفی این برنامه برای دانلود کردن نیست بلکه می خواهیم شما را با قابلیت دانلود زمان بندی شده توسط Internet Download Manager آشنا نماییم.

زمان بندی دانلود ها به شما این امکان را می دهد تا فایل های خود را در هر زمانی که می خواهید به صورت اتوماتیک دانلود نمایید. مثلا به هنگام شب که قیمت اینترنت ارزان تر است اما شما نمی توانید تا آن ساعت از شب بیدار بمانید این برنامه کار شما را راحت می کند !

www.iranget.com

آخرین نسخه از برنامه را از سایت اصلی دانلود و نصب نمایید. قیمت این برنامه ۲۵ هزار تومان است که میتوانید از نمایندگی رسمی آن لایسنس مادام العمر را خریداری نمایید.

پس از نصب برنامه میتوانید زبان فارسی را نیز دانلود کرده و در پوشه   Language در محل نصب نرم افزارذخیره نمایید سپس از منوی View و زبانه Language گزینه Farsi را انتخاب کرده و برنامه را ریست نمایید.

فایل هایی را که به لیست دانلود اضافه میکنید به صورت پیش فرض در یک صف با نام صف اصلی دانلود قرار می گیرند.

صف ها به شما در دسته بندی فایل ها کمک می کنند. ما می خواهیم این صف ها را زمان بندی کنیم تا در یک ساعت مشخص دانلود را شروع و در زمان معینی دانلود را قطع کنند.

ابتدا باید یک صف جدید ایجاد کنید؛ برای این کار در محل مشخص شده راست کلیک کنید و گزینه صف جدیدی ایجاد کنید را انتخاب نمایید.

حال یک نام برای صف جدید انتخاب کنید.

پس از فشردن کلید تایید پنجره زیر که محل تنظیمات صف جدید است باز می شود :

تقریبا همه چیز کاملا واضح است.

با انتخاب گزینه های مورد نظر میتوانید زمان آغاز و پایان دانلود را مشخص کرده و به برنامه دستور بدهید که بعد از اتمام دانلود اینترنت را قطع و یا سیستم را خاموش کند.

از تب فایل های موجود در صف نیز می توانید مشخص نمایید که چه تعداد فایل به صورت همزمان دانلود شوند.

دکمه اجرا و سپس بستن را جهت ذخیره تنظیمات بفشارید.

حال راس ساعت ۱۲ شب دانلود فایل های موجود در صف ساخته شده آغاز و در ساعت ۷ صبح دانلود قطع خواهد شد و سیستم نیز خاموش می شود.

در صورت نیاز به تغییر تنظیمات از طریق گزینه زمان بندی می توانید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید.

در خارج از زمان مقرر برای آغاز دانلود یک صف و توقف آن نیز میتوانید از گزینه آغاز صف و توقف صف استفاده نمایید.

منبع : iranget.com

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها