با دو کلیک کامپیوترتان را به قفل سخت افزاری مجهز کنید

حتما تا حالا حداقل یکی از هزاران مدل برنامه که برای قفل کردن و کدگذاری فایل ها و فولدرها وجود داره رو دیدین و باهاش کار کردید. خوب این برنامه ها برای رمزگذاری و ممانعت از دسترسی سایر افراد به اونها خیلی خوبن. ولی فکر کنید که کامپیوتری دارید که اصلا نمی خواهید کسی سروقتش بره و باهاش کار کنه. مثلا کامپیوتر محل کارتون رو می خواهین قفل کنین و مطمئن بشید که موقعی که اونجا حضور ندارید کسی تو سیستمتون خرابکاری نمی کنه. خرابکاری می تونه از گذاشتن ویروس و تروجان و کیلاگر باشه تا استفاده یه کاربر ناشی و بهم ریختن کل سیستم یا پاک کردن یه فایل اشتباه و خراب کردن کل سیستم عامل ….
اینجاست که نرم افزار کوچیک ولی مفید ID USB Lock Key به کار میاد. این نرم افزار کمک می کنه تا فلش مموری خودتون رو تبدیل کنید به یه قفل سخت افزاری که بدون وجود اون به هیچ عنوان نشه به سیستم دسترسی پیدا کرد. روش کار هم بسیار ساده هست. کافیه بعد از نصب این نرم افزار اون رو اجرا کنید. مطابق شکل زیر روی آیکون نرم افزار راست کلیک کنید و گزینه Admin Keys رو انتخاب کنید.
بعد از این کار به صفحه جدیدی منتقل میشید مثل شکل زیر که در اون باید فلش مموری خودتون رو از لیست انتخاب کنید و روی دکمه Generate Key کلیک کنید تا یه کلید رمزگذاری شده روی فلش مموری ایجاد بشه.
خوب… الان همه چی به خوبی و با موفقیت انجام شده و شما یه کول دیسک رمزگذاری شده دارید که کار قفل سخت افزاری رو می کنه. این مراحل فقط یک بار انجام میشه و دفعات دیگه که می خواهین از نرم افزار استفاده کنید نیازی به این مراحل ندارید.
خوب حالا برای قفل کردن کامپیوترتون کافیه با راست کلیک روی آیکون این نرم افزار، گزینه Lock Computer رو انتخاب کنید و تمام …. سیستم قفل میشه و حتی با ریستارت هم کسی نمی تونه بدون داشتن کول دیسک رمزگذاری شده اون رو آنلاک کنه.
فقط مواظب باشید که یه وقت فلش مموریتون رو گم نکنید یا اشتباها فرمتش نکنید که اونوقت مجبورید کل سیستم عامل رو پاک کنید و از دوباره ویندوز نصب کنید.
نسخه کرک شده این نرم افزار رو می تونید ازاین لینک دانلود کنید.
منبع : iammehdi.com

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها