۱۰+۱ پلاگین برای مدیریت تبلیغات در وردپرس

یکی از منبع درآمد های یک وبلاگ بخش تبلیغات آن است که به کمک آن می توان مقداری از هزینه های نگهداری وبلاگ را تامین کرد . تبلیغات راه های زیادی دارد ازقبیل قرار دادن تبلیغات گوگل ( که در ایران این امکان فراهم نیست ) ، قرار دادن تبلیغات سایت های تبلیغاتی در قالب و کسب درآمد به ازای هر کلیک و یا تبلیغات مستقیم در وبلاگ توسط مدیر آن .

چنانچه شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای وبلاگ نویسی استفاده می کنید مدیریت تبلیغات در آن بوسیله پلاگین هایی که به همین منظور ساخته و ارایه شده اند آسان تر است . تنها کافیست پلاگین مورد نظر خود را نصب و از طریق تنظیمات آن تیلیغات را مدیریت کرده ، اضافه یا حذف کنید و مدت نمایش برای آن تعیین کنید . در زیر ۱۱ پلاگین جهت مدیریت تبلیغات در وردپرس را جمع آوری کرده ام که بنابر علاقه و کارایی می توانید از آن ها استفاده کنید:

+ WP125 : این پلاگین بیشتر به درد قالب هایی می خورد که مانند قالب وبلاگ من برای تبلیغات از بنر های ۱۲۵*۱۲۵ استفاده می شود . به کمک این پلاگین به راحتی می توانید بنر مورد نظر را آپلود ، سایت مورد نظر را لینک و مدت زمان نمایش در قالب را تعیین کنید.

+ Ad-minister : پلاگینی برای میریت آسان تبلیغات در وردپرس

+ Advertising Manager : پلاگینی برای تبلیغات در هر جای وبلاگ و امکان افزودن تبلیغات متنی گوگل به وبلاگ

+ Author Advertising Plugin : مناسب برای وبلاگ هایی که دارای چندین نویسنده هستند و امکان نمایش رندوم تبلیغات نویسندگان در وبلاگ

+ Advertisement Management : با این پلاگین به راحتی قادر خواهید بود تبلیغات خود را در هر جای قالب نمایش دهید ، در بالای وبلاگ ، ابتدای هر نوشته و یا انتهای هر نوشته در صفحه اختصاصی خود با کاربری آسان

+ Post Layout : امکان افزودن تبلیغات به هر نوشته به صورت مجزا و پشتیبانی از کدهای جاوا اسکریپت

+ AdRotate : این پلاگین هم امکان مدیریت و افزودن تبلیغات بنری را برای شما فراهم می آورد و به سادگی می توانید زمان تبلیغات را برنامه ریزی و مدیریت کنید.

+ Wp-Insert : این پلاگین یکی از بهترین ها است مدیریت آسان تبلیغات در هرجای قالب و نوشته ها و رابط کاربری آسان ( user friendly ‌ )

+ Smart Ads : این پلاگین این امکان را می دهد که بصورت سفارشی تبلیغات را در هر صفحه و در هر نوشته مدیریت و به نمایش گذاشت یا مخفی کرد.

+ MaxBlogPress Stripe Ad : امکان نمایش تبلیغات و اولویت بندی نمایش آن ها در وبلاگ

+ All in One Adsense and YPN : امکان نمایش تبلیغات گوگل در وبلاگ با تنظیم سایز باکس و محل نمایش تبلیغات

منبع : آی تی بلاگ

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه ها (۱)

  1. حمید گفت:

    دوستان یه افزونه مدیریت بنر تو سایت net-it.ir هست که امکانات فوق العاده ای داره، البته پولی اما من از خریدنش پشیمون نیستم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها