کارآفرینی جدید جوان: هرجوک، یک دلار!

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از یونایتد پرس؛ پارک مرکزی نیویورک شاهد حضور جوان ۲۶ ساله ای است که با گفتن جوک به مردم، پول در می آورد. جیسون اشنایدر سال ۲۰۰۷ از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده و بعنوان یکی از امریکایی های بیکار در پارک ها روزگار خود را سپری می کرد تا اینکه فکر بکری به سرش زد. اشنایدر تصمیم گرفت با نوشتن یک تابلو به حاضران و عابران در پارک مرکزی اعلام کند که به ازای هر جوک یک دلار بپردازند و البته وی تضمین داد که اگر مخاطب از جوک خوشش نیامد، می تواند پول خود را پس بگیرد. در واقع وی اول یک دلار را می گیرد و بعد در ازای ان جوک آنلاین با زبان خودش به مردم می گوید.

جیسون از این راه در کمتر از ۶ ساعت در روزی پر رفت و آمد در پارک نیویورک ۱۴۰دلار درامد کسب کرده است و این موضوع باعث وجد و نشاط مضاعف در وی شده است. به هر حال مردم با شنیدن این جوکها خنده بر لبانشان ظاهر می شود و حاضر می شوند برای یک لحظه خوشی ، پول بپردازند.

خود جیسون در این باره می گوید روزانه ۲۰ جوک را پیدا کرده و یادداشت می کند و بعد آنرا به مشتریان عرضه می کند. وی می افزاید مکن است تنها ۲ تا از جوکها بدرد بخور از آب در آید که همان را تا آخر روز برای سایر مشتریان تعریف می کند.

در آشفته بازار کساد اقتصادی امریکا، جوانان فارغ التحصیل بیکار ننشسته و به فکر نان در آوردن با ابتکارات جدید هستند.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها