مصاحبه استخدامی ۹۸۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت

شمار ۹۸۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، به منظور مصاحبه استخدامی از امروز (شنبه ۳۰ مهر) به مدت شش روز در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران حضور می یابند.
به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علیرضا نیل درار با اعلام این خبر افزود: بر اساس هماهنگی ها میان مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و مدیریت منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برنامه برگزاری نشست های مصاحبه استخدامی برای جذب نیروهای موردنیاز مناطق عملیاتی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: بر اساس توافق های یاد شده، با مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران ۴۴۰ نفر در منطقه عملیاتی آغار و دالان روزهای ۳۰ مهر تا سوم آبان، ۷۷ نفر در ستاد شیراز روزهای اول تا سوم آبان، ۱۱۱ نفر در منطقه عملیاتی نار و کنگان روزهای دوم تا چهارم آبان، ۲۲۶ نفر در ستاد کرمانشاه، روزهای هفتم تا ۱۲ آبان و ۱۳۲ نفر در منطقه عملیاتی خانگیران، روزهای هشتم تا نهم آبان برای مصاحبه حضور می یابند.
بر اساس این گزارش، در این مصاحبه که به صورت کارگروه های تخصصی از مدیریت های مختلف حضور دارند، مصاحبه شوندگان با حضور در کمیته های تخصصی رشته امتحانی به پرسش های شفاهی پاسخ خواهند داد، همچنین پرسش هایی در زمینه روان شناسی شغلی، انتظارهای شغلی، توانمندی های علمی و تجربیات کاری و زبان خارجه در این جلسه طرح خواهد شد.
۵۰۰ نفر پس از پذیرش قبولی در مصاحبه استخدامی برای تامین ساختار سازمانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران جذب می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها