زنگ خانه افراد بیکار را نمی‌زنیم

استاندار تهران گفت: ما زنگ خانه افراد بیکار را نمی زنیم و بگوییم بیایید این هم کار. بلکه فرصت شغلی ایجاد کردیم تا افراد مشغول کار شوند ولی گروهی فقط دوست دارند در ادارات پشت میز بنشینند و حقوق بگیرند در حالی که همین کارمندان موجود هم زیاد هستند.

تمدن در پاسخ به این سئوال که استانداری تهران پیش از این اعلام کرده بود بیکاری در سال ۹۱ ریشه کن می شود گفت: این حرف را چه کسی گفته است. من کاملا تکذیب می کنم زیرا بیکاری به هیچ عنوان ریشه کن نمی شود. هر مقدار که نیرو وارد بازار کار می شود تعدادی از بازار کار خارج می شوند و این چرخه وجود دارد.
وی افزود: بحث سیاستهای اشتغالزایی و کاهش بیکاری بحثی دائمی است و ما باید مرتب شغل ایجاد کنیم ولی چنین ادعایی که در فلان سال هیچ بیکاری وجود ندارد صحیح نیست ولی دولت واقعا دارد در بحث کاهش بیکاری جهادی عمل می کند و اگر دولت اینگونه وارد میدان نمی شد شرایط موجود در کشور کاملا متفاوت بود موج کثیری از بیکاران در کوچه و خیابان سرگردان بودند.
استاندار تهران تصریح کرد: البته باید منشاء این بیکاریها را هم در نظر داشت. برخی از بیکاران هنوز شغل دلخواه خود را پیدا نکرده اند. گروهی دیگر کار و تلاش را مساوی با پشت میز نشینی می دانند و باید این باور را تغییر دهند چون ظرفیت اداری کشور دیگر توان استخدام ندارد و همین مقدار هم باید برایشان چاره اندیشی کرد زیرا مازاد هستند.
وی گفت: دولت هم اکنون در حال ایجاد فرصت شغلی است و افراد جویای کار باید خودشان تلاش کنند تا با این فرصتها شرایط اشتغال خود را فراهم کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها