آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ارشد از ۹مهر/ اعلام شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت زمانی برای تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰ گفت: مهلت تکمیل ظرفیت از ۹ مهر ماه آغاز می شود و تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در فرآیند تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰ می توانند از ۹ تا ۱۳ مهرماه جاری با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور برحسب مورد نسبت به انتخاب کد رشته های موجود که در سایت قرار می گیرند، اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که در دانشگاهها نیز ثبت نام کرده اند می توانند در فرآیند انتخاب رشته شرکت کنند اما در صورت قبولی در کد رشته های جدید، قبولی قبلی آنها لغو می شود.

طباطبایی یادآور شد: کد رشته های مربوط به تکمیل ظرفیت کنکور ارشد سال ۹۰ امروز ۴ مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: پس از انتخاب رشته داوطلبان در فرآیند تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰، پاسخ انتخاب رشته در مهرماه جاری اعلام می شود دانشگاهها مختار هستند نیمسال پذیرش برای این دسته از دانشجویان را نسبت به امکانات موجود در دانشگاهها نیمسال اول یا نیمسال دوم اعلام کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی در یکی از کدرشته محلهای بورسیه و یا شرایط خاص اعلام شده است حق انتخاب کد رشته در فرآیند تکمیل ظرفیت را ندارند.

وی ظرفیت فرآیند تکمیل ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰ را ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این میزان ظرفیت برای دانشگاهها در تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده است.

طباطبایی اظهار داشت: کد رشته محل هایی که دارای آزمون های عملی یا تشریحی هستند باید منحصراً از سوی داوطلبانی که پیش از این در آزمون عملی و تشریحی شرکت کرده اند، انتخاب شود.

به گزارش مهر، کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰ در ۱۴۲ کد رشته امتحانی و در روزهای ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه برگزار شد و ۸۷۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و در نهایت ۸۵ هزار نفر در این دوره پذیرش شدند.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها