امروز ، پایان مهلت نام نویسی آزمون سراسری

نام نویسی آزمون سراسری سال ۹۷ ساعت ۲۴ فردا یکشنبه هشتم بهمن پایان می پذیرد.

حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری سال ۹۷ برای پذیرش در دوره های روزانه ، نوبت دوم یا شبانه ، نیمه حضوری و مجازی ، دانشگاه پیام نور ، مراکزآموزش عالی غیر انتفاعی ، پردیس های خودگردان و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می شود.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۷ ، در صورت تمایل می توانند افزون برنام نویسی در یکی ازگروه های اصلی علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی در گروه آزمایشی هنر یا زبان ثبت نام کنند.
توکلی با بیان این که آزمون سراسری سال ۹۷ روزهای پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر برگزار می شود افزود: کارت شرکت در جلسه آزمون سراسری نیز از دوشنبه ۴ تیر بر روی پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org قرار می گیرد.
وی درباره تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۹۷ نیز گفت: تاثیر سوابق تحصیلی همانند سال ۹۶ خواهد بود یعنی سوابق تحصیلی دروس امتحان نهایی برای دیپلمه های( سال سوم متوسطه ) بعد از سال ۸۴ با تاثیر مثبت ۲۵ درصد و دروس نهایی پیش دانشگاهی سال تحصیلی بعد از ۹۱-۹۰ نیز حداکثر با تاثیر مثبت ۵ درصد است و در مجموع می توان گفت سوابق دیپلم و پیش دانشگاهی برای دروس نهایی حداکثر ۳۰ درصد با تاثیر مثبت خواهدبود.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تا کنون تعداد ۴۹۹ هزار و ۷۸۸ نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ نام نویسی کرده اند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها