استخدام معلمان حق التدریسی براساس نیاز استانها

استخدام حق التدریسی ها براساس نیاز استانها خواهد بود

قایم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور استانها گفت: استخدام معلمان حق التدرسی پس از بررسی و اخذ مجوز بر اساس نیاز استانها خواهد بود.
جلال رحیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، به کمبود نیرو در وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: بازنشستگی پیش از موعد نیروهای آموزش و پرورش، دلیل اصلی کمبود نیرو است.
وی، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل فرهنگیان، بیمه طلایی و استخدام معلمین در سال آتی را از برنامه های وزارت آموزش و پرورش بیان کرد و یادآورشد: بیمه طلایی، نوید خوبی برای فرهنگیان است که می تواند خیلی از مشکلات این قشر را حل کند.
رحیمی، تاکید آموزش و پرورش را مدرسه محوری بیان کرد و افزود: با تقویت مدیریت مدرسه نظام تعلیم و تربیت نیز تقویت خواهد شد.
قایم مقام وزیر آموزش و پرورش درامور استانها، به رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی دولت دهم اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به تعبیر شهید رجایی مادر همه وزارتخانه هاست.
وی، به تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص تقویت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اگر آموزش و پرورش در جامعه تقویت شود همه ارگانها، صنایع و دانشگاهها تقویت خواهد شد.
رحیمی، عنایت و توجه دولت عدالت محور به آموزش و پرورش را یادآورشد و گفت: باید تلاش شود تا آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود برسد.
قایم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور استانها، به انتخاب رییسان آموزش و پرورش استانها اشاره کرد و گفت: در تغییر و تحولات رییسان آموزش و پرورش باید نظرات نمایندگان مردم در مجلس، امام جمعه و استاندار استانها تامین شود.
وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در عزل و نصب ها بدنبال نیروهای مومن، متخص و متعهد است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها