حکم استخدام حق التدریسی ها بزودی آماده می شود

حکم استخدام حق التدریسی ها بزودی آماده می شود

هزار نیروی حق التدریس سال تحصیلی جدید استخدام می شوند.
معاون وزیر اموزش و پرورش در جمع فرهنگیان و خیران مدرسه ساز شهرستان دامغان با اشاره به اینکه حق التدریس هایی که کد و سابقه ۴ سال خدمت دارند استخدام می شوند ابراز امیدواری کرد حکم این نیروها به زودی آماده شود. حیدری با بیان اینکه وزارتخانه استخدام ۶۰ هزار نفر را در برنامه ۵ساله دارد افزود از ۶۰۰ هزار شرکت کننده ایی که در ازمون اخیر استخدامی اموزش و پرورش شرکت کرده اند ۱۲۰هزار نفر در مرحله اول پذیرش وپس از امتحان تخصصی و مصاحبه ۴۰ هزار نفر پذیرفته می شوند . حیدری گفت ۳۰ هزار نفر از این افراد در بخش معاونت پرورشی و تربیت بدنی استخدام می شوند.
معاون وزیر اموزش و پرورش گفت نیروهای شرکتی آموزش و پرورش هم یا به صورت قرار داد معین ویا قراردادبااموزش وپرورش به خدمت خودادامه می دهند.
حیدری با اشاره به طرح تحول بنیادی در اموزش و پرورش گفت در مدت ۳ سال در دولت دهم ، ۴ هزارسالن ورزشی،۲ هزارنمازخانه و کتابخانه ، یک هزاردارالقران با عنوان مدرسه قران در کشور ساخته می شود .
معاون وزیراموزش وپرورش از ساخت مجتمع های روستایی اموزش و پرورش در روستاهای کشور خبر داد و افزود این مجتمع ها با هدف خدمت رسانی به دانش اموزان روستایی /ایجاد امکانات و تجهیزات ورزشی ، پرورشی و آموزشی از سال تحصیلی آینده برای روستاهای نزدیک به هم ساخته می شود .
حیدری اعتبار ساخت هریک از مجتمع ها را ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد. معاون وزیر اموزش و پرورش افزود دولت و مجلس پارسال به منظور کمک به آموزش و پرورش ۵ هزار و ۷۰۰میلیارد ریال برای بازسازی مدارس/ سرویس های رفت وآمد دانش اموزان /تجهیز وسایل گرمایشی و سرمایشی به اموزش و پرورش اختصاص دادند و دردولت نهم هم ۵۰۲هزارمیلیارد ریال برای ساخت۱۸هزار مدرسه با ۱۰۲ هزار کلاس هزینه شد . سالن ورزشی شهدای فرهنگی دامغان نیزبه بهر ه برداری رسید. این سالن ۸۵۱ متر مربعی با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه برای ورزشهای هندبال ، والیبال و بسکتبال ساخته شده است. همچنین ساخت مدرسه ۶ کلاسه / نمازخانه مدرسه معلم و خوابگاه دانش اموزی شهرستان با هزینه ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ساخته با مشارکت خیران مدرسه ساز دامغانی ساخته می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها