مخالفت با استخدام ۴۰۰۰۰ معلم در آموزش و پرورش تکذیب شد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر گفت: آنچه دیروز در مجلس تصویب شد، ساماندهی وضع معلمان حق‌التدریس بود نه مخالفت با استخدام ۴۰ هزار معلم جدید.

عباسپور در ا ین گفت‌وگو افزود: نمایندگان دیروز، دو فوریت طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن مجلس، مشخص شدن وضع نیروهای حق‌التدریس و در اولویت قرار گرفتن آنها برای استخدام را خواستار شده بودند و این موضوع مخالفتی با استخدام ۴۰ هزار معلم جدید ندارد.

وی گفت: آنچه دیروز مجلس با دو فوریت تصویب کرد فراهم شدن اولویت برای استخدام ۶۰ هزار نفر نیروی حق‌التدریس توسط آموزش و پرورش بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش می‌تواند در استان‌ها براساس رشته‌هایی که نیاز دارد، از طریق آزمون، نیروی جدید استخدام کند.

هم‌چنین وی اظهار داشت: برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها دیروز با اشاره به تصویب طرح دو فوریتی اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان اعلام کرده بودند، مجلس با استخدام ۴۰ هزار نیروی جدید در وزارت آموزش و پرورش مخالفت کرده است. این در حالی است که براساس مصوبه مجلس، ابتدا باید وضع معلمان حق‌التدریس این وزارتخانه که حدود ۶۰ هزار نفر هستند، مشخص و پس از آن برای استخدام نیروهای جدید اقدام شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها