استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان (آگهی جدید)

استخدام شرکت آرمان گهر

 

خبر ۱۵ بهمن ۹۸ – آگهی استخدام شناسایی و بکارگیری نیروی قراردادی شرکت آرمان گهر 

شرکت آرمان گهر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین دواطلبان مرد و بومی شهرستان سیرجان به صورت قرار دادی مطابق جذول زیر از طریق آزمون کتبی مصاحبه تخصصی ، علمی و روانشناختی اقدام به جذب نیرو نماید.
افردای که متقاضی حضور در آزمون می باشند ، می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ به آدرس اینترنتی www.hrdms.ir مراجعه نموده وپس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ دی ۹۸ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان به اطلاع می‌رسانیم،اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آگهی جذب راننده تراک در شرکت آرمان گهر اعلام گردید.

لینک مشاهده نتایج


خبر ۲۱ آبان ۹۸ – اعلام نتایج نهایی استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان سال

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان به اطلاع می‌رسانیم، نتایج نهایی شناسایی و بکارگیری نیروی قراردادی ایمنی و بهداشت حرفه ای اعلام گردید.

لینک مشاهده نتایج


خبر ۱۱ آبان ۹۸ – استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان

شرکت آرمان گهر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون کتبی ،مصاحبه تخصصی و روانشناختی به صورت قراردادی نیرو جذب نماید.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ آبان ۹۸ – اعلام منابع آزمون استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان به اطلاع می‌رسانیم،منابع آزمون اعلام گردید.

برای مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۳۰ شهریور ۹۸ – استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان

شرکت آرمان گهر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود مطابق جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی ،مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قراردادی نیرو جذب نماید.
افرادی که متقاضی حضور در آزمون می باشند ، می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۹۸/۰۶/۳۰ تا تاریخ ۹۸/۰۷/۱۰ به آدرس اینترنتی www.hrdms.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ شهریور ۹۸ – اصلاحیه شماره یک استخدام شرکت آرمان گهر سیرجان

افراد متقاضی ردیف های ۴-۳-۲-۱ جدول رشته های مورد نیاز الزما می بایست گواهینامه ویژه با تخصص مورد نیاز را ارایه نمایند (اپراتور لیفتراک کد ویژه ۳۸ ، اپراتور بلدوزر ، کد ویژه ۴۳ ، اپراتور گریدر کد ۳۶ ، اپراتور بیل مکانیکی کد ۵۲)

برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها