استخدام ۱۸ هزار نفر در دستگاه‌های دولتی/ متوسط سن مدیریت در کشور را به ۴۰ سال می‌رسانیم

براساس قوانین کشور به یک سوم نیروهای خروجی از دستگاه‌ها و قوای مختلف کشور توسط این سازمان مجوز به‌کارگیری نیروی جدید داده می‌شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها و قوای کشور نیروهای خروجی خود را به سازمان اعلام می‌کنند و سازمان هم براساس میزان خروجی آنان به  یک سوم این خروجی مجوز به‌کارگیری نیروی جدید می‌دهد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آگهی استخدام ۱۸ هزار نفر امروز در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود و از شنبه ثبت نام افراد متقاضی استخدام با شرایط ذکر شده در متن آگهی آغاز می‌گردد.

انصاری با اعلام اینکه سن مدیریت در کشور در حال حاضر متوسط ۴۷ سال می­‌باشد،گفت: در نظر است تا پایان برنامه ششم متوسط سن مدیریت در کشور به ۴۰ سال برسد که استفاده از نیروهای جوان از سیاست‌های دولت است.

وی نیز به تسهیلات در نظر گرفته شده برای تصدی مدیریت جوان در کشور اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی برای تصدی مدیریت از سوی نیروهای جوانتر در شورای عالی اداری تصویب شده که شرایط احراز سنوات تجربه مدیریت برای آنان تقلیل پیدا کرده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور سوابق مدارک دانشگاهی و پژوهشی برای نیروهای جوان را از جمله امتیازات سپردن مدیریت به آنان دانست.

انصاری با بیان اینکه با این روش دستگاه‌ها می‌توانند از نیروهای جوان استفاده کنند، افزود: استان خراسان رضوی ۷ درصد کارمندان کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه متناسب با جمعیت پایین نسبت کارگران دولت در استان‌ها بیشتر است، گفت: معمولا هرچه استان‌های ما پرجمعیت‌تر می‌شوند نسبت کارمند دولت کمتر است و این به این دلیل است که در یک استان یک میلیون نفری، یک اداره درست می‌شود و برای یک استان ۵ ، ۶ میلیون نفری هم یک اداره درست می‌شود.

انصاری به ساکن بودن مدیران در محل خدمتی خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مدیران پروازی کمتر داریم، اما تاکید رئیس جمهور و این سازمان بر ساکن بودن استانداران، فرمانداران و روسای دستگاه‌های اداری در محل خدمت خودشان است.

وی با گرامیداشت هفته مقام معلم به فرهنگی بودن خود اشاره کرد و گفت: معلمین ما جزء تاثیرگذارترین اقشار کارکنان دولت در کشور و جامعه هستند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاثیرگذاری سخن معلم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: معلمین مورد اعتماد مردم حساب می‌شوند و نظرات و حرف‌های آنان تاثیر خود را در جامعه می‌گذارد.

وی معلمین را سرمایه‌ای برای کشور دانست و افزود: معلمین باید قدر خودشان را بداند و مردم هم متقابلا قدر معلمین را مورد توجه قرار دهند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها