۱۰ نرم افزار کاربردی اندروید

نرم افزار های بسیاری مبتنی بر اندروید در حال توسعه هستند. برخی از این نرم افزار ها امکاناتی را در خود جای داده اند که مشابه آنرا نمی توان در بلک بری و یا آی فون دید. در این نوشته به بررسی ۱۰ مورد از نرم افزار هایی پرداخته می شود که برای یک بیزینس من واقعی و همواره در حال سفر، بسیار مفید خواهد بود. از نرم افزاری که نزدیکترین تاکسی را برایتان پیدا می کند تا گرفتن گزارشات مالی. (نرم افزار های معرفی شده در این نوشته رایگان هستند.)

TripIt

با استفاده از این نرم افزار می توان برنامه ی سفر های کاری خود را تنظیم کرد. جالبی این نرم افزار آنست که همه ی کار ها را خودش برایتان ردیف می کند و نیاز به ورود اطلاعات نیست. تنها کافی است ایمیل های مربوط به تاییدیه های موضوعات سفری خود به در آدرسی وارد نمایید. نرم افزار خودش بر اساس زمان های مشخص شده برنامه ی سفر را تعیین می کند.

Talk to Me

Talk To Me نرم افزار کارآمدی برای ترجمه است. این نرم افزار می تواند ترجمه ها را بصورت صوتی نیز انجام دهد. مترجم متنی آن ۴۶ زبان مختلف دنیا را پشتیبانی می کند. مترجم صوتی فعلا از تعداد کمتری زبان پشتیبانی می کند ( مانند فرانسه و اسپانیایی).

Hoccer

توسط این نرم افزار می توان اطلاعا تی مانند متن ، تصویر، موسیقی و اطلاعات شخصی را با روشی جالب ارسال و یا در یافت نمود. برای انتقال باید اطلاعات را مانند توپی تصور نمود که قصد پرتاب آنرا به سمت همراه طرف مقابل دارید. طرف مقابل نیز باید موبایل خود را طوری نگه دارد، گویی قصد گرفتن توپی را از شما دارد.

ALOQA

در صورتی که وارد شهری جدید شده اید و قصد خوردن ناهار، خرید و یا سرگرمی دارید ALOQA به کمک شما می آید. این نرم افزار با توجه به علایق شما نزدیک ترین ها را معرفی می کند.

Hotels Near Me

در صورتی که در دقیقه ی نود قصد یافتن مکانی برای استراحت در شهر جدید دارید، Hotels Near Me شدیدا بکارتان می آید. این نرم افزارازبین  بیش از ۷۰۰۰۰ هتل در ۷۱ کشور دنیا و با توجه به موقعیت GPS تان ، هتلی مناسب حال را برایتان معرفی می کند. دیدن تصاویرهتل انتخابی، امکانات و رزرو از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

ProOnGo

داشتن یک نرم افزار که بتواند امور مالی را مدیریت و گزارش دهی کند از ضروریات تجارت در دنیای امروز است.از رسید خود عکس بگیرید و آنرا به نرم افزار بدهید سر ور های ProOnGo آنرا پردازش نموده و داده های مورد نیاز را به گوشی شما ارسال می کنند. در آخر سفر کاری می توانید یک گزارش کامل مالی با فرمت های مختلف دریافت نمایید.( نرم افزار رایگان ارائه شده است، با این وجود برای استفاده از سرویس های وب سایت رسمی آن باید ماهیانه مبلغی را پرداخت کرد. )

Toilet/Bathroom Finder

در یک شهر جدید هیچ چیز بدتر از به دنبال سرویس بهداشتی بودن نیست. به همین دلیل نرم افزار مربوط به این موضوع مهم نیز برای اندروید نوشته شده است. می توان سرویس های بهداشتی نزدیک خود را در یک لیست و یا بروی نقشه مشاهده کرد. پایگاه داده ای که این نرم افزار از آن استفاده می کند مبتنی بر اطلاعات کاربران است. بنابراین در صورتی که محلی در نرم افزار نیست و شما از آن با خبرید آنرا اضافه نموده و در این کار خیر سهیم شوید.

XE Currency

این نرم افزار اطلاعات بروز شده مربوط به پول رایج کشور ها را دارد. توسط آن می توان خیلی سریع مقادیر پولی را به یکدیگر تبدیل نمود.

iTransit Buddy

شهر هایی که تحت پشتیبانی این نرم افزار هستند عبارتند از : نیویورک، فیلادلفیا، شیکاگو و بی اریا. توسط این نرم افزار می توان اطلاعات مربوط به حمل ونقل را بدست آورد. برای مثال می توان زمان حرکت قطار ها را مشاهده نمود.

Taxi Magic

پس از یک روز کاری سخت و یا سفری طولانی یافتن تاکسی برخی مواقع کار آسانی نیست. توسط این نرم افزار نزدیک ترین تاکسی ها را می توان پیدا کرد و بدون برقراری تماس تنها با فشردن چند دکمه آنرا در خواست داد. در اکثرمکان های ایالات متحده می توان در حین اینکه تاکسی شروع به حرکت به سمت شما می کند با استفاده از کارت اعتباری هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

منبع : Business Insider به نقل از majaleha.com

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها