۱۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش جذب می شوند

علی الهیاری ترکمن عصر سه شنبه در جمع فرهنگیان غرب مازندران با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش، جذب نیروهای استخدامی را نیازمند گرفتن نیرو از دانشگاههای فرهنگیان و شهید رجایی دانست و گفت: امسال جذب ۱۵ هزار نیروی جدید در دستور کار است.

وی اظهار داشت: جذب نیرو با همکاری سازمان سنجش و از طریق آزمون انجام می شود و تغییر در این وضعیت باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی با تقدیر از تلاش های فرهنگیان و عزم دولت برای رفع مشکلات و پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: پرداخت این معوقات در دستور کار است و بزودی انجام می شود.

الهیاری ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته دستورالعمل ضریب افزایش حقوق فرهنگیان نیز بزودی ابلاع می شود و در حال تامین منابع برای تامین پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته هستیم چرا که سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش نیاز است.

در این جلسه، قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس نیز، با بیان اینکه آموزش و پرورش با اشاره به کمبود۱۱۷ هزار معلم در آموزش و پرورش خواستار برنامه ریزی برای تامین آن شد.

وی افزود: باید از نیروهای حق التدریسی برای جبران کمبود معلم در مدارس بهره گیری کرد و دولت باید در این خصو طرح جامع و اصولی داشته باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها