از خیر استخدام‌های جدید در شرکت نفت گذشتیم

 بیژن زنگنه صبح امروز در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر منطقه‌ای جایگاه خوبی دارد.

وزیر نفت در ادامه گفت: سال ۶۳ اولین بار به این استان آمدم آن موقع که وزیر جهاد بودم اما وضعیت منطقه نسبت به گذشته بسیار فرق کرده است.

وی افزود: این استان پل ارتباطی میان استان‌های شمالی و جنوبی قرار گرفته لذا از نظر گردشگری بسیار مهم است.

وزیر نفت به موضوع ساخت چند پتروشیمی در استان اشاره کرد و گفت: شهرستان گچساران سابقه ۸۰ تا ۹۰ سال سابقه صنعتی در حوزه نفت دارد و الان پتروشیمی آن پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و تاکنون یک میلیارد دلار خرج آن شده است.

وی به پتروشیمی دهدشت هم اشاره کرد و گفت: برای پتروشیمی بویراحمد هم برنامه داریم به شرطی که سرمایه‌گذار پای کار باشد و البته تاجگردون به دنبال چیزهای دیگری است که ما نیز حمایت می‌کنیم.

زنگنه موضوع بومی گرایی را مشکلی بزرگ برای شرکت نفت دانست و گفت: کار به جایی رسیده که در درون خود استان‌ها نیز از لزوم بومی‌گرایی حرف می‌زنند و شهرستان‌ها را ملاک عمل می‌دانند.

وی به دعواهای شهرستانی برای بومی‌گرایی در شرکت نفت اشاره کرد و گفت: اخیرا می‌خواستیم یک تعداد نیرو استخدام کنیم که به دلیل همین حرف‌ها آن را لغو کردیم.

وزیر نفت گفت: در این خصوص دیوان عدالت ورود پیدا کرده و لذا از خیر این کار گذشتیم و گفتیم اصلا استخدام نداریم.

زنگنه به وضعیت استخدام‌ها و مشکلات اعتباری اشاره کرد و گفت: شرکت نفت فقط اسم دارد چرا که منابعش را گرفته‌اند و چیزی برای آن باقی نمانده است.

وی افزود: ابتدا باید به دنبال رفع مشکلات نیروهای خود باشیم و وضعیت حقوق و مزایای آن‌ها را درست کنیم و سپس به سراغ دیگر نیروها برویم.

وزیر نفت از وضعیت گازرسانی به استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز رضایت کرد و گفت: در حوزه روستایی میانگین در کشور ۷۵ درصد است که در این استان ۸۰ درصد است.

فارس از یاسوج

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها