کاهش ۳۰ هزار نفری نیروی انسانی در صنعت آب و برق کشور

علی اکبر مهاجری ظهر امروز در  نشست بررسی وضعیت منابع نیروی انسانی صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده شرایط  تامین آب زیر ۵۰ درصد نرمال است که این شرایط نشان از یک بحران عمیق آب در کشور می‌باشد.

 وی افزود: اگرچه تمهیدات لازم برای تامین آب شرب مصرفی مردم اندیشه شده و در این باب مشکلی متوجه مردم نیست اما نیاز است که فرهنگ درست‌مصرف‌کردن در جامعه نهادینه شود.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو تصریح کرد: وقتی آمارها از مصرف سه‌برابری آب در ایران نسبت به متوسط شاخص‌های دنیا خبر می‌دهند، مشخص است که مردم چندان بهایی به بهینه‌ مصرف‌کردن نمی‌دهند.

مهاجری با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در مجموعه صنعت آب و برق کشور، عنوان کرد: افزایش تولید برق از ۴۰۰ مگاوات در قبل از انقلاب به ۶۰ هزار مگاوات در شرایط کنونی همراه با ارتقاء ۱۳ سد به ۲۰۰ سد نشان می‌دهد که در این بخش تحولات عمیقی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در قبل از انقلاب تعداد شاغلین بخش صنعت آب و برق کشور ۶۵ هزار نفر بوده که اکنون به ۳۵ هزار نفر کاسته شده است.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو یادآور شد: البته این چابک‌سازی نیروی انسانی تاثیری بر فراِیند ارائه خدمات به مردم نداشته است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها