پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد برای رانندگان تاکسی

مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی ۵۹ تاکسیرانی تهران از اجرای نخستین طرح ادامه تحصیل رانندگان تاکسی تهران در دانشگاه آزاد اسلامی به شیوه بدون کنکوردر ترم دوم سال تحصیلی این دانشگاه بهمن ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران « در حال حاضر حدود ۹۰ هزار تاکسی در تهران فعال هستند . »
« محمدمهدی مخبری » روز گذشته در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت : طبق قرارداد منعقده با دانشگاه آزاد اسلامی تمامی تاکسیرانان اعم از تاکسی های « زرد و سبز » گردشی خطی و خصوصی می توانند از سهمیه در نظر گرفته شده برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند و محدودیتی در نوع فعالیت تاکسیرانان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه سهمیه درنظر گرفته شده برای رانندگان تاکسی دراین زمینه نامحدود است اظهار داشت : طبق توافقات انجام شده با دانشگاه آزاد اسلامی ; در مرحله نخست از اجرای طرح مذکور رانندگان تاکسی می توانند در مقطع « کاردانی » ادامه تحصیل دهند و همانند سایر دانشجویان این دانشگاه مدرک تحصیلی معتبر وزارت علوم را دریافت خواهند کرد.
مخبری درباره اینکه آیا تاکسیرانان زن نیز می توانند از این امکان بهره مند شوند یا خیر گفت : محدودیتی برای ادامه تحصیل تاکسیرانان زن و مرد وجود ندارد و همه تاکسیرانان می توانند بدون ممنوعیت ادامه تحصیل دهند.
وی اعلام کرد : داوطلبان باید هر چه سریعتر برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی به این شرکت مراجعه نمایند.
مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی تاکسیرانی تهران ارایه مدرک دیپلم تحصیلی را برای نام نویسی الزامی خواند و افزود : باید ضمن مدرک تحصیلی خود کارت پایان خدمت را ارایه کنند.
به گفته این مسئول « رشته های مورد نظر برای تحصیل تاکسیرانان و نیز شهریه پرداختی در نظرگرفته شده متعاقبا اعلام خواهد شد » .

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها