جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۸۹ دانشگاه آزاد

تاریخ توزیع کارت و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آزمون کارشناسی ارشد سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، ۴۵۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۴۳ درصد زن و ۵۷ درصد مرد هستند.

این گزارش می‌افزاید: توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت WWW.azmoon.org از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

داوطلبان این آزمون می‌تواند با درج شماره پرونده‌ و کد رهگیری که در هنگام ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند…

در ادامه این گزارش آمده است: اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در خلال روزهای ۲۰ الی ۲۲ اردیبهشت ماه صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ با مراجعه به باجه رفع نقص پیش‌بینی شده نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است در این خصوص به اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از طریق روزنامه‌ «آفرینش» منتشر و به طور همزمان در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون به نشانی WWW.azmoon.net قابل مشاهده است مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها