نحوه رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد

داوطلبان دو رشته‌ای دو کارت دریافت می‌کنند

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام آغاز توزیع اینترنتی کارت آزمون کارشناسی ارشد ۸۹ ، گفت: کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود و داوطلبان باید با درج اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری، نسبت به تهیه پرینت کارت آزمونی خود اقدام کنند.

دکتر توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا، افزود:‌ برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عسکدار و ارائه آن الزامی است، بنابراین کلیه داوطلبان باید شخصا برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۶ کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز هستند، ‌باید مجددا کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

توکلی با اشاره به برگزاری آزمون ۱۳۹ کد رشته‌های امتحانی در صبح و بعد از ظهر روزهای ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه، گفت: برای آن دسته از داوطلبان کد رشته امتحانی ۱۲۰۸، ۱۲۵۱ و ۱۲۷۷ که آزمون آنان در دو نوبت برگزار می‌شود، نوبت اول عصر پنج شنبه ۲۹ بهمن ۸۸ و نوبت دوم صبح جمعه ۳۰ بهمن ۸۸ دو کارت شرکت در آزمون در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید نسبت به پرینت هر دو کارت اقدام و برای شرکت در آزمون هر نوبت از کارت مربوط استفاده کنند.

وی با اشاره به نحوه رفع نقص مندرجات کارت ورود به جلسه، گفت: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۱۳، ۱۴ و ۱۶ کارت شرکت در آزمون داوطلبی وجود دارد، باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه فقط به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

وی افزود: در صورتی داوطلبی نسبت به بندهای جنس، معلولیت و زبان خارجی معترض بود باید از روز دوشنبه ۲۶ بهمن به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه افزود: فارغ التحصیلانی که تا ۳۱ شهریور ۸۸ موفق به اخذ مدرک لیسانس شده‌اند، باید معدل مندرج در مدرک لیسانس آنان با معدل مندرج در کارت ورودی یکسان باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها